| Miscelánea > VIDEOJUEGOS |
| el juego del delfin XD |
| << < (6/41) > >> |
| Kuzpi:
--- Cita de: PTT-future- en 08/06/08, 22:04:12 pm ---Cómo conyo lo haceis?? yo no paso de los 89000, como funciona la cosa, se utilizan algunas teclas más aparte de los cursores? --- Fin de la cita --- Nomès cursors. La clau estar en multiplicar nedant sense aprofundir-se a l'aigua. També s'han d'agafar els anells cobert d'estrelles k van passant... |
| PTT-future-:
--- Cita de: Kuzpi en 08/06/08, 22:35:58 pm --- --- Cita de: PTT-future- en 08/06/08, 22:04:12 pm ---Cómo conyo lo haceis?? yo no paso de los 89000, como funciona la cosa, se utilizan algunas teclas más aparte de los cursores? --- Fin de la cita --- Nomès cursors. La clau estar en multiplicar nedant sense aprofundir-se a l'aigua. També s'han d'agafar els anells cobert d'estrelles k van passant... --- Fin de la cita --- Mercy, continuo sense fer res d'especial, uns quants saltets i poca cosa mes... aixó no està fet per a mí.. |
| Doctor Muerte:
Me encanta estamparlo contra el suelo haciendo un pikado. :D :D :D |
| txe_txe:
--- Cita de: RauKo3 en 08/06/08, 23:06:34 pm ---Me encanta estamparlo contra el suelo haciendo un pikado. :D :D :D --- Fin de la cita --- ya ves x'DDD pubret eso si... ueno pos yo 29738 y ya n m mato mas x'DD |
| dj reentry:
yo solo 104.556 que mal |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |