|
 |
« en: 08/08/08, 21:49:36 pm » |
|
Ja sé que no té molt a veure amb el Maki, pero és urgent.
Venem la majoria de mobles que tenim a casa, el motiu, es que marxem a viure a l'extranger, i no ens surt a compte fer la mudança fins allà.. els mobles tenen entre 1 any - 4 mesos d'antiguetat, per tant són casi nous.. són comprats a l'IKEA, i estan a casi el 45-50% del seu preu original.. estan en excel·lent estat.. S'han de passar a buscar a casa( ja que jo estic lesionat de la cama), i el transport i desmontatge corre a càrreg del comprador..
poso fotos, i preus més abaix..
PD: ho he posat en català, perque imagino que la gent que li pugui interessar serà de barcelona, o per extenció geografia proxima.. si coneixeu algu que li pugui interessar, o vosaltres mateixos, m'envieu privat i us dono el num de telefon o ens posem d'acord amb el com ho fem..
MOltes gràcies.
foto 1-) taula que és per 6 persones, pero es pot desplegar per les dos bandes fins fer-la per 12 persones.. antiguitat 4 mesos + ó - preu: 130 euros. mesures 175x95x74
foto 2-) Aparador, mesures 156x40x68, preu: 130 euros. Antiguitat 4 mesos.
foto 3-) el mateix aparador..
foto 4-) Mirall, mesures 160x70, preu 45 euros. Antiguitat 4 mesos
foto 5-) Cadires mimbre, 35 euros p/u. les 6, 150 euros. Antiguitat 4 mesos. MILLOR les cadires juntes..
Foto 6-) Estanteria, mesures 192x84x32. Preu: 45 euros. Antiguetat 4 mesos.
Foto 7-) Conjunt menjador: taula, 6 cadires, estanteria, mirall, aparador, Preu: 450 euros.
Foto 8-) Taula de la tele: mesures 150x55x36, antiguetat 1 any, preu: 35 euros.
Foto 9-) Porta Cd's. antiguetat 7 mesos + ó - preu: 10 euros.
Foto 10-) Rentadora, antiguetat 1 anys 1 i 1 mes: preu 150 euros.. es d'una marca de carrefour.
Foto 11-) em sembla uqe no surt la foto, és un microondes, marca del carrefour, 35 euros, antiguetat 8 mesos + ó -
Els preus són negociables, dintre de una llogica, ja que estan com nous, i no superen l'any d'antiguetat, alguns són de 4 mesos,
És URGENT, marxem en menys de 2 mesos i ho em de tenir buït en poc temps.
Gràcies.
|