Miscelánea > OFF-TOPIC
A que os dedicais ?
<< < (4/41) > >>
Yoyo Sg:
Preparador físico en prácticas ^^ 

V's
FisherWoman:
Hago el vago lo máximo que puedo pero cuando no lo hago pues programo páginas web y estudio.
PTT-future-:

--- Cita de: Dj_Juanit0 en 23/05/08, 11:43:38 am ---
--- Cita de: PTT-future- en 23/05/08, 11:33:38 am ---En una Multinacional francesa, Sóc el Responsable de marketing de Barcelona.. no és gaire agradable i has d'estar cada putu dia aguantant les presions i tonteries dels francesos, estress i demés coses.. pero bueno, és el que hi ha!!!

--- Fin de la cita ---

A la meva fabrica, desde que van entrar els francesos, tot ha anat a pitjor per els treballadors. Quan estaven només els "japos" tot anava de p... mare

--- Fin de la cita ---

M'ho imagino... La manera de gestionar i " controlar" dels francesos és dura.. i molt controladora al menys per la meva experiència.. és la empresa de les que he estat que dònen més presions i menys llibertat als treballadors, i jo encara que sóc una miqueta qui marca les directrius de BCN i intento fugir una miqueta del que diuen els Franchutens, pero van a sako!! no queda un altre que aguantar!!!! la putada es que per la proximitat geogràfica, fà que els tinguis a sobre moooolt sobint..
mastersystem:

--- Cita de: FisherWoman en 23/05/08, 11:49:12 am ---Hago el vago lo máximo que puedo pero cuando no lo hago pues programo páginas web y estudio.

--- Fin de la cita ---
por cierto bafi, sabes que van a estrenar una nueva version de beverly hills con mayores escenas tórridas en las que la prota será de nuevo la señorita garth? ::)
FisherWoman:

--- Cita de: mastersystem en 23/05/08, 12:02:37 pm ---
--- Cita de: FisherWoman en 23/05/08, 11:49:12 am ---Hago el vago lo máximo que puedo pero cuando no lo hago pues programo páginas web y estudio.

--- Fin de la cita ---
por cierto bafi, sabes que van a estrenar una nueva version de beverly hills con mayores escenas tórridas en las que la prota será de nuevo la señorita garth? ::)

--- Fin de la cita ---

No lo sabía, Kelly [amor] [amor]
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa