| Miscelánea > DEPORTES |
| Que Os Parece Pep Guardiola????? |
| << < (12/15) > >> |
| 7juanito:
Adebayor es un poco tronco, pero parece buen jugador |
| Nortesiano 04:
Mira k feia temps k no entrava x aki, xo m'ha indignat bastant tot aixo k dieu del Guardiola. No te experiencia com a entrenador no val res, lu mateix deien de Rijkaard i oita va revolucionar el futbol mundial amb un nou eskema de joc, desenvolupant el futbol mes maku i efectiu de tota Europa i guanyant titols k aixo es lu k importa. A mes a mes, un grandissim jugador k ha estat tota la seva vida a can Barça, com podeu dir k no te experiencia? si ell era com un entrenador ja, l'unic k jugava al mig del camp xo sabia llegir el joc com ningu. k amb el fisic i les kualitats tecnikes (precaries) k tenia jugues tants partits demostra k te una inteligencia pel futbol k molts pocs tenen. En fi, podria donar molts mes arguments demostrant xk es valid Guardiola x entrenar al Barça xo no m'hi escarrassare mes, aixo em passa x entrar i llegir totes les parides de la gent, fa gracia xk tothom parla com si tingues el titol d'entrenador a la butxaca o algu xd |
| Kuzpi:
--- Cita de: Nortesiano 04 en 22/06/08, 20:14:55 pm ---Mira k feia temps k no entrava x aki, xo m'ha indignat bastant tot aixo k dieu del Guardiola. No te experiencia com a entrenador no val res, lu mateix deien de Rijkaard i oita va revolucionar el futbol mundial amb un nou eskema de joc, desenvolupant el futbol mes maku i efectiu de tota Europa i guanyant titols k aixo es lu k importa. A mes a mes, un grandissim jugador k ha estat tota la seva vida a can Barça, com podeu dir k no te experiencia? si ell era com un entrenador ja, l'unic k jugava al mig del camp xo sabia llegir el joc com ningu. k amb el fisic i les kualitats tecnikes (precaries) k tenia jugues tants partits demostra k te una inteligencia pel futbol k molts pocs tenen. En fi, podria donar molts mes arguments demostrant xk es valid Guardiola x entrenar al Barça xo no m'hi escarrassare mes, aixo em passa x entrar i llegir totes les parides de la gent, fa gracia xk tothom parla com si tingues el titol d'entrenador a la butxaca o algu xd --- Fin de la cita --- Home gairebé tots estem d'acord en que pot ser l'entrenador ideal pel Barça! |
| konec:
Con ganas de verlo en acción en la nueva temporada del Barça. |
| CuPRa_Fr:
a mi pep guardiola me parecia una fabulosa persona, educada y un gran futbolista en sus tiempos, pero despues de haber leido en una entrevista que le hicieron.. su ideología política y que arrepentía de haber defendido los colores de España.. me dejó mucho que desear. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |