| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| FLAIX FM |
| << < (28/39) > >> |
| manu3lo:
ENGA EN ESTE ESPACIO HAY Q PROMOCIONAR EL MAKINAMANIA Y Q AUN EXISTIMOS... QUIEN LE INTERESE Q SE MOJE COÑO!!! TANTO HABLAR... DONDE ESTAN LAS GRANDES POTENCIAS MUNDIALES MAKINERAS MAKIMANIAKAS¿? XDD Galeria electrònica [email protected] “Galeria electrònica” neix per convertir-se en un reflex de l'evolució vertiginosa de les noves tecnologies i com les anem adaptant a la nostra vida diària. Reproductors d'MP3 o MP4, telefonia mòbil, videoconsoles i videojocs, internet, 'gadgets'... seran els protagonistes d'aquest programa que no perdrà mai el pols al ritme que genera la música de ball i tampoc a les tendències o modes que seguim els joves. Novetats tecnològiques, programari, anàlisis de videojocs, vídeos penjats a la xarxa, notícies relacionades amb la tecnologia i la seva aplicació en el nostre ritme de vida diari, deejays, taules de mescles, plats... Dels tamagotxis als Sims... De les cabines de telèfon a l'inseparable mòbil... Del copilot que provocava més d'una discussió a la dona del GPS... Del Pacman als Counter en línia... Som fills de les noves tecnologies i la nostra banda sonora també és producte de les màquines. Sense perdre de vista el nostre referent, els 15 anys de ritme de FLAIX FM, i addictes confessos de qualsevol aparell electrònic que ens alegri la vida... |
| manu3lo:
EL ENEMIGO A ABATIR!!! ENGA Q SE Q LE TENEIS GANAS XDDD Life style Flaix FM i Pacha Barcelona presenten “Life Style”. Coneix de primera mà la programació, les sessions, la comunitat i les notícies del món Pacha amb “Life Style”. Presentat per Xavi Jaso. La cultura de club de les dues cireres, per primer cop, en format radiofònic. Un altre estil de vida nocturna. |
| Gabri_13:
jaja pos yo estoy de acuerdo con acer el interactoa makineroo pero dudo ke tengan temas, eso si, yo voy a pedir temas aver si se lo kurran!!!wena idea a tenio el payo!!! ;D |
| Djkrmo:
Tambien podeis enviar un mail a [email protected] y os aseguro que pondremos la canción que queráis (makinera o no) juevs y viernes de 17 a 18h. Y dejar la failx que esta gente solo se mueve por intereses monetarios; fijate a mi no me pagan por el programa y ahi estoy a pie de cañon en el 102.5Fm. También podeis llamar en directo al 933817959. |
| jonkkongfantasy:
Además de todo esto, quién está detras de la elección de lo que es la música de moda?? Es como si hubiese una mano negra, un conjunto de poderes fácticos que se ponen de acuerdo y dicen: bien, ahora todas las discotecas a meter este tipo de música y todas las radios "dance" a taladrar todo el día con electrohouse simplón. Y claro ya están los típicos que les falta tiempo para que algo se ponga de moda para cambiar de palo y rápidamente decirte: ¿dónde vas escuchando makina? eso ya esta pasado... Es decir están toda la masa social borreguil que está a la espera de la nueva tendencia para creerse el más fashion e innovador cuando es todo lo contrario. Está claro que hay mucha gente y muchos gustos pero mucha muchísima gente va por donde va vicente. A mí desde luego ya me va bien porque nunca me ha gustado que esté de moda lo que realmente me gusta, aunque si estaría bien que no marginaran dichos estilos en los medios musicales. Joder vaya rayote... jajaj. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |