| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Eres nuevo? Preséntate al foro... |
| << < (36/802) > >> |
| m3lover:
--- Cita de: 7juanito en 20/04/08, 14:54:58 pm --- --- Cita de: m3lover en 20/04/08, 14:46:43 pm ---Thank you VERY VERY much!! My style of MAKINA music is with BEAUTIFUL melodies such as: RMB - Spring Criminal Djs Datura - El Sueno Scott Brown - Elysium Los Ninos - The Stage Bolo & Uri - Legend and Xperience ^^^^^ Any makina music with pretty melodies I LOVE!! If you have any makina with pretty melodies PLEASE give me!!! Also, in the Production section, KAPITAL - IN TENSION!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!! The MELODY is so beautiful!!!!!!!!!!! I hope he finishes it so I can have full version! --- Fin de la cita --- If you like melodies (like me), you should download sets from "la festa" or "chasis". In this web, we have a section called "descargas", that means "downloads". You can download sets from the clubs that i said to you writing his name in this section: http://www.makinamania.com/descargas Sorry about my bad english, if you have a problem please ask me ;) --- Fin de la cita --- Your english is completely fine, no worries!! Thanks a lot, yes I am definitely going to be downloading a lot of music lol I have plenty of space in my harddrive so it's ok hehe |
| HARD_MoReNiKàÁh_CORE:
no mentero de nada con tanto inglish :-\ |
| DJ_FURNY:
vaya tubarro tiene el eclipse :o |
| Retvul:
--- Cita de: >>Dj Jivo<< en 20/04/08, 13:21:14 pm ---LOOOOOOOL Vas por USA con el coche de la última foto??? Qué grande!!!! What state are you from? ::) --- Fin de la cita --- joder lo ponia en la matricula pabo xDD Welcome dude |
| >>Dj Jivo<<:
--- Cita de: Retvul en 20/04/08, 17:12:54 pm --- --- Cita de: >>Dj Jivo<< en 20/04/08, 13:21:14 pm ---LOOOOOOOL Vas por USA con el coche de la última foto??? Qué grande!!!! What state are you from? ::) --- Fin de la cita --- joder lo ponia en la matricula pabo xDD Welcome dude --- Fin de la cita --- Era por entablar conversacion... aunque tienes razon, tengo tantos contactos arizonenses que no vale la pena uno más XDDDDDDDDDDDDD Puede ser inmenso irse de viaje a Arizona y ver un pavo con el Spring puesto a tope eh! Solo le faltará el gorrito de vaquero y un YEEEEHA de fondo XDDDDDDDDDDDDDD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |