Miscelánea > OFF-TOPIC
Owneds, gifs y tonterías varias
<< < (1539/2161) > >>
PiTu_xQue:
A what yur neim, a what yur neiiiim ALEJANDROOOOO!! jajajajajja que Grande!!!

Espero que no lo este haciendo enserio  [pipol] [pipol]

P.D.: Vaya repertorio tiene en su canal de youtube xDDD
http://www.youtube.com/watch?v=KTt99PtuT-g
bullfighter:

--- Cita de: ¯-¯-¯.`.[DJPEKY].´.¯-¯-¯ en 05/03/11, 14:55:53 pm ---
--- Cita de: TUNSGRAM en 05/03/11, 14:52:56 pm ---LA MEJOR VOCALISTA de la humanidad :$

http://www.youtube.com/watch?v=VVCURjnIPuw

--- Fin de la cita ---
le pone sentimiento y todo...  [vomitar] [vomitar]

--- Fin de la cita ---
yo también me he quedado con esta cara:

pajarito:
thyron:
No encuentro las otras paginas del comic... pero bueno os cuento mas o menos lo que pasa xD

Resulta que el Senyor Maligne és el germà malvat del Super Esberginia, i en un flashback es veu com el Sr Maligne li arranca la part de dalt de l'esberginial al S. Esberginia (per això les punxes al cap xD). Aixi que al final hi ha una batalla força surrealista que més que per ajudar als bons, és de vengança contra el supermaligne, que acaba amb mitg planeta destrossat xD
Al final resulta que ni uns eren tan bons ni els altres tant dolents, esta currat a veure si ho trobo xD
I tot hi que només son 2 fulls mes no se on paren!!
Digitalium:

--- Cita de: PiTu_xQue en 05/03/11, 15:14:28 pm ---A what yur neim, a what yur neiiiim ALEJANDROOOOO!! jajajajajja que Grande!!!

Espero que no lo este haciendo enserio  [pipol] [pipol]

P.D.: Vaya repertorio tiene en su canal de youtube xDDD
http://www.youtube.com/watch?v=KTt99PtuT-g

--- Fin de la cita ---

Me temo que sí... [llorar]
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa