DJ's & Producers Zone > MAKINA: PRODUCCION
*aqui dejo un intento de base xd
rogerhard:
--- Cita de: DjFerry en 08/02/08, 12:59:26 pm ---osti no fotis, a mi aixo no ma passat mai.
Si estableixes un tempo no varia n?? a no ser que el facis variar tu. De totes maneres ja poses els sons als cuadradets que li toca? no se eh que al subidon els posis 4 cada compas i cuan peta nomes 2 cada compas... no se si ho he dit be i si mentens jejejeje
Bueno jo no domino massa..... aviam si el rogerhard o algu altre pot explicarto millor
--- Fin de la cita ---
Pot ser que deixis el doble d'espai a les caselles on has de colocar els bombos. Com si tinguessis malament el zoom del piano roll i no veiessis les caselles correctes. A mi a vegades em passa amb el FL.
Descarteu l'opció del tempo perquè no varia " perke si"
DjFerry:
si trobo bastant mes logica la teva resposta XDDD
pajarito:
cavalls de fondo???
hosti, dec estar sord
DjFerry:
--- Cita de: pajarito en 08/02/08, 13:10:25 pm ---cavalls de fondo???
hosti, dec estar sord
--- Fin de la cita ---
Si haguesis entes el meu missatge no estaries buscant els caballs a la base d'en DjNitu si no alhora de pinxarla.... ¬¬.
Ja que el subidon va a una velocitat i cuan peta va a unaltre. Si volguesis cuadrarla o tan al subidon o cuan peta en algun moment tindria que estar sonan descuadrat per webs. Ja que com sa comentat el subidon va a una velocitat i cuan peta va a unaltre. ;)
rogerhard:
--- Cita de: DjFerry en 08/02/08, 13:22:47 pm ---
--- Cita de: pajarito en 08/02/08, 13:10:25 pm ---cavalls de fondo???
hosti, dec estar sord
--- Fin de la cita ---
Si haguesis entes el meu missatge no estaries buscant els caballs a la base d'en DjNitu si no alhora de pinxarla.... ¬¬.
Ja que el subidon va a una velocitat i cuan peta va a unaltre. Si volguesis cuadrarla o tan al subidon o cuan peta en algun moment tindria que estar sonan descuadrat per webs. Ja que com sa comentat el subidon va a una velocitat i cuan peta va a unaltre. ;)
--- Fin de la cita ---
Cogito ergo post
(Penso, aleshores postejo) [René Descartes + Roger Hard]
Sempre ha estat més fàcil demanar que pensar... I els camins de l'ignorància són oberts...
No fa falta vacil.lar si no penses abans de què tracta el comentari.
Navegación
[#] Página Siguiente
[*] Página Anterior
Ir a la versión completa