| Miscelánea > MÚSICA |
| Alguien ha estudiado música o sigue estudiando? |
| << < (3/9) > >> |
| Doctor Muerte:
Aprendi en su dia y se me olvido. aparte ke no me va la tilde cerrada solo me va la ` :D |
| Unaiii:
No entenc què ha passat tiuuu! per què has borrat el post? |
| màquina catalana:
--- Cita de: Unaiii en 23/01/08, 14:06:20 pm ---No entenc què ha passat tiuuu! per què has borrat el post? --- Fin de la cita --- Per què no escriu ningú, està molt paradet, suposo que el borraran. |
| Unaiii:
Bueno ja em va extranyar veure un post d'això aqui jeje pensava que aqui no hi havia més que dj's xD. Realment les mil hores de guitarra i les altres mil de solfeig se m'han oblidat bastan.. l'altre dia intentava treure'm algun tema dels que tocava i res, ni escales d'improvització em sortien [llorar]. Només acords bàsics. I de tota la teoria de solfeig més del mateix, no em surtis de les quatre coses bàsiques ara mateix perquè em perdo. És una pena però es així... De totes formes jo no hagués borrat el post home.. deixa passar un temps més a veure si va entrant gent nova, o gent que encara no l'hagi vist, no? dewww! |
| màquina catalana:
--- Cita de: Unaiii en 23/01/08, 14:56:10 pm ---Bueno ja em va extranyar veure un post d'això aqui jeje pensava que aqui no hi havia més que dj's xD. Realment les mil hores de guitarra i les altres mil de solfeig se m'han oblidat bastan.. l'altre dia intentava treure'm algun tema dels que tocava i res, ni escales d'improvització em sortien [llorar]. Només acords bàsics. I de tota la teoria de solfeig més del mateix, no em surtis de les quatre coses bàsiques ara mateix perquè em perdo. És una pena però es així... De totes formes jo no hagués borrat el post home.. deixa passar un temps més a veure si va entrant gent nova, o gent que encara no l'hagi vist, no? dewww! --- Fin de la cita --- Només de dj's però aniria molt bé que s'aprengues una mica de música els que van de super-sobrats. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |