| Miscelánea > CINE Y TV |
| El Cor de la Ciutat xD |
| << < (17/43) > >> |
| Rekete:
Encara com no has dit res de la Roser xddd tothom l'està martiritzant, aviam si palma aviat (L) |
| LP:
al final me la posare d'avatar :$ xD |
| CHICAXQUE:
--- Cita de: LP en 19/02/08, 22:46:23 pm ---Qui collons es la tia que esta amb en Pau xDD l'altre dia va dir que en juan es capaç de matar-la i hem va rallar i molt xDD --- Fin de la cita --- La noia que veu en Pau jo diria que només esta en la seva imaginació... perquè ningú mes la a vista es molt suspitós, no? a mes amb les pastilles que es fot ¿?¿? Aquest noiet un chic rar x_DD |
| LP:
--- Cita de: CHICAXQUE en 20/02/08, 12:10:59 pm --- --- Cita de: LP en 19/02/08, 22:46:23 pm ---Qui collons es la tia que esta amb en Pau xDD l'altre dia va dir que en juan es capaç de matar-la i hem va rallar i molt xDD --- Fin de la cita --- La noia que veu en Pau jo diria que només esta en la seva imaginació... perquè ningú mes la a vista es molt suspitós, no? a mes amb les pastilles que es fot ¿?¿? Aquest noiet un chic rar x_DD --- Fin de la cita --- Aquesta es bona xD pero el que encara no entenc es el que dic que va dir que el señor juan seria capaç de matar xD |
| Rekete:
--- Cita de: CHICAXQUE en 20/02/08, 12:10:59 pm --- --- Cita de: LP en 19/02/08, 22:46:23 pm ---Qui collons es la tia que esta amb en Pau xDD l'altre dia va dir que en juan es capaç de matar-la i hem va rallar i molt xDD --- Fin de la cita --- La noia que veu en Pau jo diria que només esta en la seva imaginació... perquè ningú mes la a vista es molt suspitós, no? a mes amb les pastilles que es fot ¿?¿? Aquest noiet un chic rar x_DD --- Fin de la cita --- Ostia, pos també podria ser xD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |