oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 15   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: El Cor de la Ciutat xD  (Leído 24846 veces)
LP
Desconectado

Sexo: Masculino De: ¿de donde soy o de donde vengo?
Registro: 19-02-07
¡¡¡¡ IMPORT !!!!


Email
« Responder #45 en: 10/01/08, 22:08:05 pm »

Catalunya plora senyores y senyors xDDD gran gran capitol, per mi s'en va un dels millors actors que te aquesta serie i el personatge que mes seny sembla que te xDDD

La Roser, sempre a la seva, està refredada, però fa ximpleries amb els medicaments. (Esta tret de la web de tv3 xd, es del capitol de dema) d'aquesta espero que es mori xDDDD

PD: El vell que es va morir es l'Adria (Pare de la clara xd)
CHICAXQUE
Desconectado

Sexo: Femenino De: SantFriQui
Registro: 22-02-07

Email
« Responder #46 en: 11/01/08, 10:26:27 am »

Fijo que si veig el capitul d'ahir inundo el menjador x_D
Ostres tambe va sortir en Trasto!!??? que fort jejejeje
A vere si avui el veig una mik, que una adicta al cor no es pot perdre tant jajajajja
Apa ciaoooooooooo!
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #47 en: 11/01/08, 16:41:14 pm »

Molt maco el capítol d'ahir amb Adrià, Teresa gran sempre i Juari, ja podria haver aprés a parlar millor xDD

Frase de Narcis: Juari vaig tenir un somni que sorties en un hospital, pero no em va agradar. xDDD

Portem uns capitols que tela, Catalunya plora totalment, ara a veure si amb la Sagrada Familia es tranquilitza la cosa i ens partim un rato la caixa, que la situació promet xd
màquina catalana
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-06-07
Email
« Responder #48 en: 11/01/08, 18:59:41 pm »

Aquesta serie és com una autèntica merda, ja esta bé de tantes temporades no saben que inventar ja.

QUe facin una seri nova i molt important nous actors i actrius no com passa a tv3 que en pic has entrat al cercle van de oca a oca.
_Natalia_
Desconectado

Sexo: Femenino De: Manresa (Bcn)
Registro: 21-02-07
N & J


Email
« Responder #49 en: 11/01/08, 19:25:06 pm »

OHHH el Cor de la ciutat aki tb!!!
Yo soc adicta desde el primer dia! al migdia no m ho puc mirar xk treballo pero la mam ho graba i a la nit ho miro, quina llastimeta el capítol d' ahir....  :'( Ha perdut molt sense els personatges de SAnt Andreu i sobretot el David, vaya timo!!!
» *τατұ* «
Desconectado

Sexo: Femenino De: Palafrugell
Registro: 15-03-05
TaTy


Email
« Responder #50 en: 13/01/08, 00:06:23 am »

vaya kaka de serie o lo ke sea!  :S xD
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #51 en: 13/01/08, 22:15:11 pm »

Vale
LP
Desconectado

Sexo: Masculino De: ¿de donde soy o de donde vengo?
Registro: 19-02-07
¡¡¡¡ IMPORT !!!!


Email
« Responder #52 en: 14/01/08, 00:04:29 am »

En Marc, entre una cosa i l'altra, acaba petant. I, com que la Roser és a prop... (es del capitol de dema xd) i com somiar es gratis m'encantaria que la tortures i que li talli el cap o algo xDDDD
AgS
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sabadell
Registro: 31-08-02

Email
« Responder #53 en: 14/01/08, 08:13:48 am »

Jo mai l'he seguida gaire gens, tot i tenir amistad amb més d'un dels actors... Però vaja, independentment de que m'agradi o no la sèrie, és bastant objectiu afirmar que una sèrie amb tans anys a sobre i amb una plantilla d'actors tan diferent a la inicial es veu absolutament desvirtuada...
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #54 en: 14/01/08, 13:23:39 pm »

Jo mai l'he seguida gaire gens, tot i tenir amistad amb més d'un dels actors... Però vaja, independentment de que m'agradi o no la sèrie, és bastant objectiu afirmar que una sèrie amb tans anys a sobre i amb una plantilla d'actors tan diferent a la inicial es veu absolutament desvirtuada...

Busca spoilers fill de fruita :$
CHICAXQUE
Desconectado

Sexo: Femenino De: SantFriQui
Registro: 22-02-07

Email
« Responder #55 en: 14/01/08, 17:18:21 pm »

En Marc, entre una cosa i l'altra, acaba petant. I, com que la Roser és a prop... (es del capitol de dema xd) i com somiar es gratis m'encantaria que la tortures i que li talli el cap o algo xDDDD

Jo tambe acabaria amb la Roser, però ara per ara mola es qui dóna mes guerra a la serie jejejejeje :P
LP
Desconectado

Sexo: Masculino De: ¿de donde soy o de donde vengo?
Registro: 19-02-07
¡¡¡¡ IMPORT !!!!


Email
« Responder #56 en: 14/01/08, 20:57:50 pm »

En Marc, entre una cosa i l'altra, acaba petant. I, com que la Roser és a prop... (es del capitol de dema xd) i com somiar es gratis m'encantaria que la tortures i que li talli el cap o algo xDDDD

Jo tambe acabaria amb la Roser, però ara per ara mola es qui dóna mes guerra a la serie jejejejeje :P
si si aixo si no ho discuteixo, pero no treu que la mataria, i la paquita cada dia esta pitjor del cap xDD
CHICAXQUE
Desconectado

Sexo: Femenino De: SantFriQui
Registro: 22-02-07

Email
« Responder #57 en: 15/01/08, 10:36:19 am »

En Marc, entre una cosa i l'altra, acaba petant. I, com que la Roser és a prop... (es del capitol de dema xd) i com somiar es gratis m'encantaria que la tortures i que li talli el cap o algo xDDDD

Jo tambe acabaria amb la Roser, però ara per ara mola es qui dóna mes guerra a la serie jejejejeje :P
si si aixo si no ho discuteixo, pero no treu que la mataria, i la paquita cada dia esta pitjor del cap xDD

Ja et dic la Paquita acabara psicopata perduda, no esta gens bé el que fa jejejeje pobre Xavi amb lo maco que es, i lo malparit que era avanç xDD
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #58 en: 15/01/08, 11:29:31 am »

En Marc, entre una cosa i l'altra, acaba petant. I, com que la Roser és a prop... (es del capitol de dema xd) i com somiar es gratis m'encantaria que la tortures i que li talli el cap o algo xDDDD

Jo tambe acabaria amb la Roser, però ara per ara mola es qui dóna mes guerra a la serie jejejejeje :P
si si aixo si no ho discuteixo, pero no treu que la mataria, i la paquita cada dia esta pitjor del cap xDD

Ja et dic la Paquita acabara psicopata perduda, no esta gens bé el que fa jejejeje pobre Xavi amb lo maco que es, i lo malparit que era avanç xDD


La Paquita està boja i amb raons, el marit li fotia els cuernos mil cops i es va enterar quan va morir per una agenda amb notes de les noies, la seva filla va entrar en la prostitució, tota la relació amb el Toni que va acabar amb la seva pallisa, i l'últim any a Sant Andreu la va violar el Tomàs.

Vamos, que amb aquest historial a mi em sorprèn que estigui tan bé xDDD
LP
Desconectado

Sexo: Masculino De: ¿de donde soy o de donde vengo?
Registro: 19-02-07
¡¡¡¡ IMPORT !!!!


Email
« Responder #59 en: 15/01/08, 12:26:37 pm »

En Marc, entre una cosa i l'altra, acaba petant. I, com que la Roser és a prop... (es del capitol de dema xd) i com somiar es gratis m'encantaria que la tortures i que li talli el cap o algo xDDDD

Jo tambe acabaria amb la Roser, però ara per ara mola es qui dóna mes guerra a la serie jejejejeje :P
si si aixo si no ho discuteixo, pero no treu que la mataria, i la paquita cada dia esta pitjor del cap xDD

Ja et dic la Paquita acabara psicopata perduda, no esta gens bé el que fa jejejeje pobre Xavi amb lo maco que es, i lo malparit que era avanç xDD


La Paquita està boja i amb raons, el marit li fotia els cuernos mil cops i es va enterar quan va morir per una agenda amb notes de les noies, la seva filla va entrar en la prostitució, tota la relació amb el Toni que va acabar amb la seva pallisa, i l'últim any a Sant Andreu la va violar el Tomàs.

Vamos, que amb aquest historial a mi em sorprèn que estigui tan bé xDDD
ostia quina gran memoria (L) xDDD sent molt rebuscat (q m'encanta xd) en xavi un dia voldra anar a nou barris i la paquita no podra evitar-ho, i una de dos o li diu o li fot una ostia al cap perque no pugui anar xDDDD

PD: Si al rafa l'han ficat a dins de la pensio en comptes de a casa d'algun amic es per algo xDDDD
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 15   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |