Miscelánea > CINE Y TV
El Cor de la Ciutat xD
<< < (42/43) > >>
màquina catalana:
rekete i companyia on sou que aquesta nit s'acaba!!! i espero que hagin morts: clara, max, pau, chus

PD: ELI(L)
Rekete:
ELI (L)(L)(L)

I ojo la Clara, que va empitonada en una de les seves ultimes escenes xD

El cor sense Peris no serà el mateix joder, em nego a creure-ho, un dels personatges que veiem més fixes.

Ah, ho estic grabant, demà faré el ripeig i ho pujaré por ahi, gala inclosa xD
rec_69:
Bastant fluix l'episodi, m'esperaba mes accio per ser un final de temporada.

M'imagino que el Peris deixa la serie, no se si te gaire sentit continuarla si ell no hi surt.

El que mes ha valgut la pena, l'anada d'olla de la Clara, y cuan per fi l'abuelo Benjumea diu les coses clares.
LP:

--- Cita de: rec_69 en 14/07/08, 01:32:01 am ---Bastant fluix l'episodi, m'esperaba mes accio per ser un final de temporada.

El que mes ha valgut la pena, l'anada d'olla de la Clara, y cuan per fi l'abuelo Benjumea diu les coses clares.

--- Fin de la cita ---
+1 xD m'ha decepcionat molt, a veure que passa la proxima temporada que torna el director bo xDD
màquina catalana:
es que no hi havia emocio ahir l'unic que la clara va agafar la pistola i pum `pum chus!!

com que son tontissims aquells mossos sira menya agafarli la pistola.

l'ivan soc un assasi venga home t'has quedat sense la eli

el peris marxa a madrid?¿ si quan era a sants no podia fer res sense el peris ara a madrid que falç!!

va perdre bastant  espero que l'any que be canviï ja amb el director nou gent nova i un assasinat!!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa