Miscelánea > CINE Y TV
El Cor de la Ciutat xD
<< < (40/43) > >>
Rekete:
Eh macho, creeu un post per parlar de Ventdelplà xD

S'ha liat molt avui eh, puta Noelia, com he disfrutat, per fi te el que es mereix, gens de llastima em fa xd
T.H.Chins:

--- Cita de: mastersystem en 18/06/08, 01:13:59 am ---pd: qué bona està l'amiga del Julià...des de nissaga de poder que m'encanta (L)

--- Fin de la cita ---

jajaj ja veus, te morbo la tia...l'Alícia Ramoneda, amb aquesta pinta de pijilla... :P ;D a veure si en Julia se l'acaba tiran i surt alguna escena erotica jajaj
CHICAXQUE:
Avui nomes he vist mig cap. :( el final concretament en Pau ja l'ha cagat si si si la Julia R.I.P o en Paco el seu brother jo jo jo

I al Ivan el tenen agafat per els ... no?? que ha passat?? es que nomes he vist com el Soci li ensenyava la grabació ¿?¿?¿?¿?

màquina catalana:

--- Cita de: CHICAXQUE en 20/06/08, 17:36:36 pm ---Avui nomes he vist mig cap. :( el final concretament en Pau ja l'ha cagat si si si la Julia R.I.P o en Paco el seu brother jo jo jo

I al Ivan el tenen agafat per els ... no?? que ha passat?? es que nomes he vist com el Soci li ensenyava la grabació ¿?¿?¿?¿?

--- Fin de la cita ---
l'ivan li a dit a l'okupa que els i donaria el local als veïns, despres ho ha dit al seu soci i li a tret la gravació.

Suposo que faran l'ultim capitul i tota la pesca no?? d'aqui 2 setmanes i si hauran morts!!!!
Rekete:
Van dir 4 morts xd
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa