| Miscelánea > CINE Y TV |
| El Cor de la Ciutat xD |
| << < (34/43) > >> |
| maki20:
jo ja no entenc res xD jo crec que nomes sa mort el sicari aquest, pero joder que matin a la clara jaaaaa xD es que es tonta la pobre i la noelia ja ralla tambe amb lo victima que es fa... aligual li perdono a algu aixi de facil una infidelitat, weno una no xD en conclusio: que matin a la clara, ala roser, a la noelia, a la angels y el mosso. PD: eli (L) xD |
| Rekete:
Xavi no està mort, fijo xd |
| ALBERT_MANZA:
Bua ara no ho segueixo molt però bueno.... La Eli es la okupa "cabezilla" xuposo q si perquè és la que esta millor de la serie.... pos aqui un altra fan. L'amo de la serie es en Beni i qui trobor a faltar es els Galiana. |
| Rekete:
LOOOOOOL m'acabo de trobar la Carmeta, l'amiga de la Roser obrint-me la porta del portal casa meva xDD I ho acabo de parlar amb el meu pare, i s'ha trobat la K al portal, l'Ivan treient diners del caixer d'aqui al costat, i la Clara comprant al mercat. A part es clar que teniem com a vei al cuiner net i polit del Peris (llastima que va fer mudança fa unes setmanes, feia gracia trobarsel per aqui) Es questio de temps, que em trobi amb la Eli (L)(L)(L) |
| màquina catalana:
--- Cita de: Rekete en 09/06/08, 12:50:41 pm ---LOOOOOOL m'acabo de trobar la Carmeta, l'amiga de la Roser obrint-me la porta del portal casa meva xDD I ho acabo de parlar amb el meu pare, i s'ha trobat la K al portal, l'Ivan treient diners del caixer d'aqui al costat, i la Clara comprant al mercat. A part es clar que teniem com a vei al cuiner net i polit del Peris (llastima que va fer mudança fa unes setmanes, feia gracia trobarsel per aqui) Es questio de temps, que em trobi amb la Eli (L)(L)(L) --- Fin de la cita --- osti tu!! la eli si portes mes bona roba cambiaria molt mes etaria mes bona jejeje |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |