| Miscelánea > CINE Y TV |
| Polònia |
| << < (5/13) > >> |
| Dj eRoReR:
Tienee gags muy buenos ;) aqui subo una cancion de Polonia "Montilla (mis amigos)" ;D |
| màquina catalana:
acida ho vas veure ahir... allo que va dir el maragall i el pujol al final que anava dedicat a cambrians 2?? |
| ^^NaNa^^:
una mica fluix ahir pel meu gust. al Laporta no el tenen gaire aconseguit, encara k vaig riure amb lo de "bacó" XDD no em molen els gags del latre com a ramon pallicer. tot i així vaig riure força com cada dijous. x mi els millors: montilla, zapa, y la maripau hugeuet ahir la van clavar xd, la terribes es bonsima tmb... i els reis!! jaja esque no se amb quin em quedaria. |
| màquina catalana:
--- Cita de: ^^NaNa^^ en 21/12/07, 13:08:49 pm ---una mica fluix ahir pel meu gust. al Laporta no el tenen gaire aconseguit, encara k vaig riure amb lo de "bacó" XDD no em molen els gags del latre com a ramon pallicer. tot i així vaig riure força com cada dijous. x mi els millors: montilla, zapa, y la maripau hugeuet ahir la van clavar xd, la terribes es bonsima tmb... i els reis!! jaja esque no se amb quin em quedaria. --- Fin de la cita --- I amb el pellicer cansen una mica ja |
| Rekete:
Antes me pegaba al sofa y lo veia, ahora dificilmente lo pillo cuando lo dan. Para mi gusto ha perdido bastante, nose xD veo los videos de youtube y si, hacen gracia, pero me partía muchísimo más con l'alcalde Clos y las ordenanzas xD Actualmente me río con Cuní, Jordi Pujol lo borda, y si está Franco ahí cada semana, porqué no el ex president? y Artur Mas sublime sempre xD Eso si, tengo los 15 dvd's que dieron con la vanguardia :D |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |