| Miscelánea > CINE Y TV |
| Cuál ha sido la última película que has visto y puntúala ;) |
| << < (1713/2116) > >> |
| ^^NaNa^^:
Water for elephants, un 8 :) |
| Requiem_x_unsueño:
--- Cita de: Yoldi PsiCòTic en 28/02/12, 09:37:20 am ---Crec que hauries d esperar una mica, no deu ser a molt bona calitat encara. I aixo si la troves.... --- Fin de la cita --- Això ja ho pensaba però si es en anglès també em va bé, no tinc paciencia :embarassed: |
| Dj Something:
--- Cita de: rcv1981 en 28/02/12, 09:11:01 am --- A mi me parece una película demasiado edulcorada. --- Fin de la cita --- Steven Spielberg. |
| Dj Something:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 28/02/12, 09:32:16 am ---imagino que Something i que a anat al cine per lo que comenta del 3D però jo farè piratería --- Fin de la cita --- Sí, i si pots ves-hi perque val la pena. És la primera película en 3D que he vist que val la pena l'efecte. I n'he vist unes quantes ja... |
| Requiem_x_unsueño:
--- Cita de: Dj Something en 28/02/12, 10:07:25 am --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 28/02/12, 09:32:16 am ---imagino que Something i que a anat al cine per lo que comenta del 3D però jo farè piratería --- Fin de la cita --- Sí, i si pots ves-hi perque val la pena. És la primera película en 3D que he vist que val la pena l'efecte. I n'he vist unes quantes ja... --- Fin de la cita --- Jo també he vist algunes en 3D i bueno...Ja veurem, que l'economia no està com per anar tirant diners. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |