Miscelánea > CINE Y TV
Cuál ha sido la última película que has visto y puntúala ;)
<< < (1713/2116) > >>
^^NaNa^^:
Water for elephants, un 8  :)
Requiem_x_unsueño:

--- Cita de: Yoldi PsiCòTic en 28/02/12, 09:37:20 am ---Crec que hauries d esperar una mica, no deu ser a molt bona calitat encara. I aixo si la troves....

--- Fin de la cita ---

Això ja ho pensaba però si es en anglès també em va bé, no tinc paciencia  :embarassed:
Dj Something:

--- Cita de: rcv1981 en 28/02/12, 09:11:01 am --- A mi me parece una película demasiado edulcorada.

--- Fin de la cita ---

Steven Spielberg.
Dj Something:

--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 28/02/12, 09:32:16 am ---imagino que Something i que a anat al cine per lo que comenta del 3D però jo farè piratería

--- Fin de la cita ---

Sí, i si pots ves-hi perque val la pena. És la primera película en 3D que he vist que val la pena l'efecte. I n'he vist unes quantes ja...
Requiem_x_unsueño:

--- Cita de: Dj Something en 28/02/12, 10:07:25 am ---
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 28/02/12, 09:32:16 am ---imagino que Something i que a anat al cine per lo que comenta del 3D però jo farè piratería

--- Fin de la cita ---

Sí, i si pots ves-hi perque val la pena. És la primera película en 3D que he vist que val la pena l'efecte. I n'he vist unes quantes ja...

--- Fin de la cita ---

Jo també he vist algunes en 3D i bueno...Ja veurem, que l'economia no està com per anar tirant diners.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa