| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Fotos de la peña makinamania |
| << < (3997/4021) > >> |
| ReMo_87:
I crec que t'estic parlant amb respecte, veient com t'has dirigit a mi, del puto pal vaya, xk una cosa et pot agradar o no xo jutjar d'aquesta manera com si els teus criteris o gustos fosin el correcte? nose jo flipo amb la peña, saps de les coses que mes m'agraden de mi? que vaig a la meva puta bola, faig el que em dona la gana i m'importa molt poc el que diguin els demés! para todo lo demas mastercard! :laugh: |
| Gabber_Style:
La gente a a saco a por ti Remo, valla peña más aburrida, alucinante! |
| ReMo_87:
--- Cita de: Gabber_Style en 17/03/14, 17:16:16 pm ---La gente a a saco a por ti Remo, valla peña más aburrida, alucinante! --- Fin de la cita --- Tranki tio es algo a lo que estoy acostumbrado jaja en sta sociedad de mierda de deste pais de borregos y de modas es lo que hay, ser unico, diferente y decir y hacer las cosas con un par de huevos y sin importar el que diran tiene repercusiones jaja QUE A MI NO ME IMPORTAN UNA MIERDA XDDDDDD Un saludo crack! |
| GTI_V:
ualllaaa !!! com salta la penya... que ràpid es pica.... Maxote...et conec més de vista del que et penses i si no ens coneixem pels noms es pq no ets el prototip de persona amb la que m'agradaria que em relacionessin.... Massa festes al pont ens hem pegat....fins i tot un cop ens vam topar a la MoH....o Thunderdom (ara no recordo) i per sort, vaig d'un altre estil ara.. i no et piquis tan home....i relax !!! jajaja |
| Oink:
A quién no le guste que no mire. Dentro de 40 o 50 años no creo que le preocupe mucho el estado de la piel y de los tatuajes, es mas, seguro que le traen muy buenos recuerdos. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |