| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Fotos de la peña makinamania |
| << < (3100/4024) > >> |
| Ba$kÜ:
yo mismo! |
| Ba$kÜ:
--- Cita de: LaJaL* en 22/10/10, 22:10:41 pm ---me he enamorado de alguna de este foro... xDDD --- Fin de la cita --- yo también santo angel! Chica de la Izquierda fan (L) |
| cmc_09:
aquí hay mucho pescador y pocos peces xd |
| Ba$kÜ:
--- Cita de: Dj Klave en 20/10/10, 03:15:11 am --- --- Cita de: pajarito en 20/10/10, 01:05:02 am --- --- Cita de: myselfbcn en 18/10/10, 18:30:32 pm ---Mai postejo x aquí, però després d'aquest Dissabte tant meravellós crec que s'ho mereixia penjar algunes fotos de la BRBQ & MOH@PONT AERI - 16-10-10...-Liada total, gran festa, millor companyia! sou els millors! P.D. a veure si els mes petitons, bueno, i no tant petitons que acudeixen al pont es fixen mes en els nostres tuneos i mega liades cíviques en contes de tot el comentat al post de valoracions de la festa MOH 2010! --- Fin de la cita --- l'ovella al pont, ja! --- Fin de la cita --- La distinguirias? ::) --- Fin de la cita --- foto hecha por mi este año por marzo me parece que era! si que ha rulado xDDD me acuerdo que estaba en el coche con mi vecino sobre las 11 de la mañana tope de morao, y de repente por la subida empezé a ver cabras, mi primera reacción fué un...tío dejate de tantas fiestas y centrate xD |
| RoUs_pOnT:
Diviernes! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |