aiiiiii disabteee.... xDDDD sera MOLT llarg este disabte aveure com turnem del
ugoh ¡¡¡ ya mismo la disco se llamara HI'MPAKT EL HI'mperio de la musika xDDDDDDDDDDDDDDD
... jajaja
Este disabte em vai pasar per l'hympakt... la sala molt xula... bon so!! Molt millorada respekte la go!!
No era un dia molt important... xo kuan vai arribar punxava un tal perez a tres plats!! el vai sentir nomes kap al final xo seguramen ke va digue fer una mol bona sesio x la teknica ke tenia... Despres un ke punxava hardcore... pobre no ne feia ni una... despues un de pito... (indiferent) ... i x ultim vai skoltar a sarroka ke mavien kontat maravilles... xo principi de sesio molt fallon... seleccio musical x aixo xfekta...
Sperava skoltar als residents... avere si heu millorat respecte a la go... i ke pugueseu star a un bon nivell.. xo weno .....Ja tornare a vindre x aixo!
Xo xfa no u compareseu en piramide... les komparacions son odioses... i nose de momen kedarieu bastan en evidencia... El sr.THOMAS i David Max tenen una tecnika impresionan, seleccio musical de kategoria i en directe no en fallen ni una.... snse kap mena de dubte dels millors residents a tota espanya...
Primer ke tot humiltat ke podeu aconseguir koses importants ja ke teniu els mitjants x feru... la kualitat ptse no... xo almenos els mitjants ke es el principal!! La qualitat spero ke l'aneseu milloran!!
Spero ke tot us surtigue be i ke tinguesem almenys una discoteca desent x les terres de l'ebre i ke sigue rekoneguda a bastans llocs!!
MOLTA SORT!!
dj tetyck// no crec que pugues opinar mol respecte als resident por que el disabte pasat no estavem, solo estava el mente y en tota la gent que punchava no crec que punchesa mol de temps conque no se que cojones dius dels residents si ni mos has sentit!!!!!!!!!!!!!!!!
Si que ens va sentir, a la GO, era el que dia que ens emborraxavem per detras la cabina al post de piramide. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ah i era una broma lo de compararmos en piramide!!!! Com a discoteca es de les millors (PIRA). Ara si de residents hi han que son mes malos que pegar a un pare, i ademunt estan alli per enxufe totaal (sisi ENXUFAAAOS estos si, i ho se).
A mes son estils incomparables, ells van a dos plats, mes lents, musica diferent....
I sempre hem sigut humils, a mes no crec que hi hagi ningu per la zona que hagi intentat fer tantes coses com naltres per tindre musica per les nostres terres, aixi que no es podra dir que no ho hem intentat....
I almenys yo segur que si em pases les setmanes a casa al sofa pelanmela i practicant 100% seria 234000 vegades millor del que soc ara, com molts dels djs amateurs que son tan bons, pero esperen a que nostre senyor els i doni les oportunitats i aixo no va aixi.
Tota la semana estem treballant per la sala, amb publis, programacions, reserves de vols... es una feinada increible que els amateurs tan bons no tenen. Jo aqui a barcelona no tinc ni EQUIP.
Aixi que no pasa re a qui no li agradi doncs que no vingui o marxi total en aquest mes que em pasat que em punxat els residents? opertures i cierres basicament.
Bueno dema daymar i dj d!!!!