Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Dragon Ball
<< < (306/332) > >>
màquina catalana:
Beeeee!!!! ja era hora!!!! fa unes setmanes vaig llegir un rumor del Kai i ara vec que la faran tota, perfecte. Ja tocava que el nou 3xl ho fes, em sorpren perque val un ull de la cara...suposo que sera de cara al setembre i a veure com sera l'horari, suposo que treuran OP i començaran a les 21:30 H.

Mort al boing!
Negi:
hacia mucho que esperava esta noticia xDD y el lunes 4 julio tambien vuelve ShinChan!
A falta de series nuevas... no esta mal repescar series que triunfaron!

Pd. A ver si dan un pelotazo de verdad y compran FMA Brotherhood!
ZUEN:

--- Cita de: màquina catalana en 29/06/11, 20:43:43 pm ---Beeeee!!!! ja era hora!!!! fa unes setmanes vaig llegir un rumor del Kai i ara vec que la faran tota, perfecte. Ja tocava que el nou 3xl ho fes, em sorpren perque val un ull de la cara...suposo que sera de cara al setembre i a veure com sera l'horari, suposo que treuran OP i començaran a les 21:30 H.

Mort al boing!

--- Fin de la cita ---

No puede quitar OP, es lo mejor que hechan ahora, es mas asta lo prefiero antes que DB , esque se ha vuelto mi serie favorita
TunneT 2.0:
molt interesant, xo ara mateix la estic veient en calma xD per les noves generacions espero ke els hi marqui  perke necesiten una serie com aquesta  :D

el Kai promet  8)
botana:

--- Cita de: TunneT 2.0 en 30/06/11, 01:49:31 am ---molt interesant, xo ara mateix la estic veient en calma xD per les noves generacions espero ke els hi marqui  perke necesiten una serie com aquesta  :D

el Kai promet  8)

--- Fin de la cita ---

El meu cosí petit de 8 anys ho veu per el Boing i en comptes de Kamehame i Son Gohan diu Onda Vital i Son Gohanda  :-X. Espero que Bola de Drac en català el desinfecti!! La veritat es que tinc ganes de tornar-ho a veure en català per la televisió, tinc la colecció de Selecta Visión en DVD pero em fa especial il·lusió veure com ho tornen a emetre al canal on ho vaig veure jo quan era un marrec  :D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa