Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Dragon Ball
<< < (276/332) > >>
FatAlbert:

--- Cita de: TunneT 2.0 en 27/06/09, 02:23:13 am ---jo el ke vull es això  :D

- Los 154 Capítulos de Dragon Ball.

- Los 291 Capítulos de Dragon ball Z

sense censura i en català  ::)

si algun dia et topes amb això fesme un privi, avans ke el Zuen per suposat  >:D

sino, tindrem que fer una subasta a veure ki mes dona jajaja

--- Fin de la cita ---

Yo me las bajé xd
ZUEN:

--- Cita de: TunneT 2.0 en 27/06/09, 02:23:13 am ---jo el ke vull es això  :D

- Los 154 Capítulos de Dragon Ball.

- Los 291 Capítulos de Dragon ball Z

sense censura i en català  ::)

si algun dia et topes amb això fesme un privi, avans ke el Zuen per suposat  >:D

sino, tindrem que fer una subasta a veure ki mes dona jajaja

--- Fin de la cita ---
que cabron xD
TunneT 2.0:
jo hem vaig baixar bastants episodis en català i estaven tots amb censures  :-\

algun lloc indicat per tal reserca?  ::)
BoNoi:
costó encontrarlo... puse en el google:

"Vendo serie Dragon Ball català"

y venga a mirar resultados hasta que a las semanas me puse en contacto con un vendedor que tenia puesto el anuncio desde hacia almenos 1 año :D creí que ya lo había vendido pero no ;D

--- Cita de: davides en 27/06/09, 22:49:44 pm ---TomaDivx o algo asi ?  cuanto pesa todo eso ? xd

--- Fin de la cita ---

La serie de Dragon Ball yo la tengo en 8 DVDs con unos 20 capítulos cada uno mas o menos

Dragon Ball Z en 14 DVDs

Dragon Ball GT en 2 DVDs

Los OvaS en 2 DVDs

--- Cita de: TunneT 2.0 en 28/06/09, 00:25:19 am ---jo hem vaig baixar bastants episodis en català i estaven tots amb censures  :-\

algun lloc indicat per tal reserca?  ::)

--- Fin de la cita ---

jo m'ho vaig comensar a baixar d'aquí

http://www.elrincondelmanga.com/foro/showthread.php?t=847&highlight=dragon+ball+catalan

Que com veurás t'ho pots baixar en tots els idiomes que vulguis (mira't bé les caracteristiques!) i la calitat es molt bona! Pero fa poc em sembla que van tenir problemes amb els enllaços i em van pillar am mitja serie (PUTADA) per aixó vaig decidir buscar per internet avera si trobaba alguna cosa...

Ara m'estic mirant altres series per comprar, Evangelion ja la tinc tota baixada, només me la haig de grabar a DVD, estic mirant algo de YuYu Hakusho, Arare (la primera serie) i si trobés algo de Fly, divino ;D
TunneT 2.0:
jo tinc tota la serie de Fly i Musculman baixada en català (el que van donar per TV3, ja ke la van deixar a mitges xD)

vaig baixar de lemule 3 packs depisodis de bola de drac en català i estava censurada, per això vaig parar ja ke al mirar els episodis era una merda quan sabies ke el follet tortuga tenia que fer una marranada i no sortia  :-\ (eren rips dels dvds en castella amb la opcio de català, que logicamente la castellana está mooolt mes retallada que la catalana)

provaré lenllaç que dius, a veure si hi ha sort  ::)

PD: Arale  ::) tb triunfaria molt aquesta (L)
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa