Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Musculman
<< < (9/54) > >>
Tunnet:
10 € unes 380 págines. Seria con 2 de 5€ de Naruto o Bleach  :D

Si comences per l´1, no et desanimis, es una mica pal, son episodis autoconclusius, en algun es veu com arriba en Mitsu o en Terryman xo alguns altres no aporten res... al menys tenen humor jeje. El 2 ja es chicha de la bona (comença el Torneig mundial).

>>- Dj SuSi -->:
jaja, ke mitica esta tb, muscul muscul muscul muscul mannn!!!  ;D

Tenia momentos de risa máxima, bastante pajareo en la serie xd

PD: Que grandes eran los dibujos de antes!!! (L)
Dj Aleix Jr:
Musculman va ser la ostia en la seva época. Jo tinc tota la sèrie baixada desde animelliure. Hi han 137 episodis (+ les pel·lícules) crec, pero són dobles (és a dir, serien 274 episodis).

El manga també l'estic fent però vaig bastant endarrerit, però el preu està molt bé i el manga també, que és un regalasso gran.

Sens dubte el meu preferit és en Warsman, tot i que quan es passa al bàndol de la justícia va perdent a poc a poc, però vaja, continua sent dels meus preferits (per cert, personatge creat per un seguidor de la sèrie, no pel pròpi autor).
Tunnet:

--- Cita de: Dj Aleix Jr en 07/12/07, 18:14:23 pm ---Sens dubte el meu preferit és en Warsman, tot i que quan es passa al bàndol de la justícia va perdent a poc a poc, però vaja, continua sent dels meus preferits (per cert, personatge creat per un seguidor de la sèrie, no pel pròpi autor).

--- Fin de la cita ---

exacte, els lectors enviaben dibuixos de superherois i l´autor decidia si els volia fer servir o agafaba idees, mes endevant veuras en el campionat a dobles ke un personatge es la fusio de dos tios enviats pels lectors  :D

no se si has arribat xo hi ha en un volum la pregunta de kins personatges tagradaria ke formessin parella, l´autor en fará cas! y pum!, unes cuantes parelles formarán part jeje
Tunnet:
us enrecordeu deel Decta Cubitus? l´esquelet aquell? xD i en Pedro Larocalla xD

pues aki un video dedicat a ells.

Van interferir en largument al principi xo mes endevant eran usat per rellenar lanime.

http://www.youtube.com/watch?v=fXlSuxsTzLQ
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa