| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (50/54) > >> |
| Tunnet:
encara no, xo hem sembla ke estan en japo i subtitul angles... |
| djpastor:
--- Cita de: TunneT en 31/08/08, 22:55:37 pm ---kin joc es? es aquest: jo el tinc i es una puta merda :D sobre musculman the new generation es això: hem baixaré els primers episodis ke segur ke deu estar subtitulat, xo té pinta ke durarà poc e lordenador xD --- Fin de la cita --- Té pinta de GT en el gràfics el nou Musculman, però segur que seguirà sent l'ostia. Jo no se perquè van deixar de emitir al Musculman, quan tothom ho preferiria abans de tot lo que donen avui dia pel 33. |
| Tunnet:
ni idea... es com Dragon Quest, aka Les aventures de Fly xo akesta hem va fer mes mal, ja ke no la van deixar al finalitzar una saga, sino justa al vell mig de la serie... akests franchutens ke ja la tenen en manga :'( aki tb la volem! |
| Elpadrino:
Es veritat, ultimament veig cada serie mes absurda pel 33...q eren dels nostres temps en q cada serie ere l'ostia??? |
| Tunnet:
el meu germà seguix el K3 i li dic: "no es una serie de nenes el ke mirae?" xDDDD es ke si et fixes son marikonades ke no vegis XD on estan els mascles com musculman, bola de drac, fly, etc? tot son nenes quinze-anyeres amb regla i si hi han tios son el tipic ruc de la clase xDDD sortiran tots marikes perduts! :-X |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |