| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (43/54) > >> |
| Elpadrino:
Justament, el primer tomo mel va passar un colega que no li va agradar gens musculman per aixo. El primer tomo es per llegir-t'el al water i riure't un bon rato, pero a penes te emocio, a mi la veritat es que s'em va fer pesat i tot. Llegeix t'el per entendre com comença tot, pero com diu lo Tunnet, esperat al menys fins al 2 o 3º volum abans de jutjar-lo, i tot i aixi encara no hauries saborejat una enessima sensacio que poden donar els seguents volums. |
| Tunnet:
exacte, hi ha alguns episodis eborrits, xo kuan comença el primer torneig ja es comença a saborejar la magia musculator :D cada cop baixa mes lhumor xo això nomes al manga, al anime ke estic mirant de tant en tant el mantenen amb el relleno, ara vaig pel torneig de dobles y sempre hi han parides del musculator, el seu pare i el arbrite :D i com no dels dos comentaristes xD sobre el decta cubitus i en pedro xo vaja, de vegades fan gracia. en el manga es troba a faltar la imatge dels comentaristes xo en els comentaris de lexplicacio del combat mels imagino a ells :D el ke mola de la serie es el plantejament i la imaginacio de lautor en fer els combats diferents, amb normes especials, rings raros, dins de gabies etc, cada saga es mes enginyós ^^ weno, tinc unes ganes de acabar examens i llegirme duna sola estocada el 17 i el 18 [chikypark] |
| dj reentry:
aquesta serie va ser l'ostia |
| Tunnet:
ja tonc el 18 i ultim volume a les mans :D kines ganas de catarlo! una semana mes, acabo examens i veurem el final de akesta super serie 8) será el Rei? li treuran la mascara i shaurá de suicidar? ke collons es akell reflex de llum ke li surt de la mascara? ke els hi pasará als companys? segons la web hi ha bastant material extra (L) no ho miraré per si encas veig sense voler el final XD ke pasi ja la puta semana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
| dj reentry:
si hi ha un web poseu la direccio per veure una altra vegada la serie moltes gracies |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |