| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (42/54) > >> |
| Tunnet:
el final te una pinta de ser brillant (L) encara ke tingui la cara maca per mi sempre serà lleig, amb la veu ke té no li fa la cara xD |
| Elpadrino:
--- Cita de: TunneT en 10/06/08, 19:49:55 pm ---el final te una pinta de ser brillant (L) encara ke tingui la cara maca per mi sempre serà lleig, amb la veu ke té no li fa la cara xD --- Fin de la cita --- clar tio, es que te que ser un garri que es tiri pets tota la vida, sino perd la gracia! per guaperes ja esta lo terryman, per xuloputes el puto amo (no cal dir noms, ja sabem de qui parlo), i per tenir pua d'algo i desfogar-te amb ell ja tenim el nostre amic el westerman |
| Rekete:
Bueno, per fi m'he decidit, i m'he comprat el primer tomo xDD |
| Tunnet:
:D el primer tomo es el mes tostón de tots :P al menys a mi em va semblar una mica pesat, ja ke jo volia ke kuan avans millor comences la historia continua de la serie. En akest numero nomes surten episodia autoconcluents, molt humor (sobretot perke en Musculator está a la terra i els seus pares no XDDD). Destaco només ke surt en Terryman, i alguns presonatges secundaris com en Dectacubitus o en Pedro Larrocalla :D Sens dubte el volum 2 es kuan comença la chicha, ujujujuju destacar ke a TV3 nomes van agafar dos o tres episodis dakesto Tomo. Els de les presentacions de certs personatges citats avans. sobretot festela sencera, perke arribará un punt ke el ritme será de vertigen 8) ja explicarás :D |
| Elpadrino:
Pues si, el primer es que seria una altra ''versio'' de musculman. S'ha de dir que vaig riure, molt, perque aquest musculman es un patan i un garri amb majuscules. Com vas dir Tunnet, l'humor es va perdent al fil de la serie, pero cada cop guanya mes en emocio, violencia, suspens i sorpreses. Dels primers capitols em quedo amb el combat Blockman pare VS Menja tallarines (ultra violencia) i Musculman VS Robin de les estrelles (que bonic :'( :'() Jo crec que lo millor ve amb el torneig de dobles, mare meva es un no acabar!!!i a partir d'aqui es un non stop d'osties i morts. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |