| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (35/54) > >> |
| Moe:
--- Cita de: TunneT en 19/11/07, 02:13:57 am ---Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal! --- Fin de la cita --- Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD |
| Tunnet:
--- Cita de: Rekete en 17/04/08, 16:58:43 pm --- --- Cita de: TunneT en 17/04/08, 15:34:16 pm ---naruto 23 fa una setmana?! :o ja tardo xD encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie :-\ serà leclipse del Musculator? ::) --- Fin de la cita --- Concretament divendres passat va sortir xD Mira't aquest blog, es d'una tenda on els vaig a comprar jo ultimament, al blog sempre posen quin dia arriben les novetats, així no cal que vagis a preguntar, ni dir que no te'n fiis de la pàgina de Glénat, que diuen que Bleach 12 en català surt el dia 26 i avui l'han rebut xD http://republicamangagracia.blogspot.com/ I dir-te que de Naruto ara comença lo bó muahahaha, i al tomo 24 Rock Lee yeahhhh --- Fin de la cita --- A mi el Rock lee em cau super be :D lultim ke se dell es ka la Tsunade la de curar i hi ha el 50% de probabilitat de ke es recuperi (o ke es mori), sabia ke tornaria 8) aixi ke continuarem amb el manga jeje faré un cop dull a la pagina ke dius, perke el friki de la tenda está fins els ous de veurem xD "ke ja ha aribat musculman i naruto?" "- No encara no!" xDDD --- Cita de: Moe en 17/04/08, 17:03:30 pm --- --- Cita de: TunneT en 19/11/07, 02:13:57 am ---Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal! --- Fin de la cita --- Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD --- Fin de la cita --- en Bufal mola un munt xo en el manga per mi perd un poket, potser perke al veurel en lanime sembla mes machote ::) en WC es mitic xDDDD la tecnica de "tirarlos per la cadena" es genial :D un altre personatge friki es un tio ke es una harley davinson xD (surt en la ultima saga xo akest fa mes por ke gracia :P) |
| Elpadrino:
tunnet, no trobes que en musculator mariposa s'assembla al protagonista del clip de la 5º estacion??? :D http://www.youtube.com/watch?v=qYAYa4l5VYc |
| Elpadrino:
I algu sap algo de musculman next generation? |
| Elpadrino:
els de la part esquerre no m'agraden gens, no se qui cony son...n'hi ha un q semble q porti un casc de mountain bike :laugh: i el que s'assembla a en terryman sembla un maricon pero els dibuixos de la dreta estan molt treballats... (L) |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |