Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Musculman
<< < (31/54) > >>
Elpadrino:
a quin volum dius que s'acaba aquest manga? Es que el trobarie incomplet, algo mes te que passar amb els superhomes perfectes... Rollo un todos contra todos, bufff pero ja ni combats separats, sino en plan batalla campal :D :D :D :D
BoNoi:
de llegir lo ek aneu comentan del manga mestan entran ganes de llegirmel, el problema es ke ara mateix no tink pasta i vui els 16 tomos ke hi han al mercat YA!

estic buscan el manga per elrincondelmanga.com i no trobo ress :-\

algu sap d'on el puc treuree? :-[ :-[
Tunnet:
Elpadrino:

hi han 18, tots ultims sobre la saga del tro del planeta muscul, la ultima. Crec ke aki arriba el fi  :'(

jaja tots contra tots molaria, xo guanyaria en musculator xD cauria el primer el westerman fijo xD

BoNoi:

no tinc ni idea de on el pots trobar... 10 euros son bastants xo crec ke valen la pena, ara be sant jordi  :D casi 400 pagines per tom a 10 euros no está malament  :P
sincerament, a mi junt amb bola de drac es la serie ke mes em mola, ni narutos ni pollas xD
Elpadrino:
jo tmb deie lo mateix bonoi...pero son 10€ molt ben invertits, els mangas son super llargs i emocionants.
400 pagines son moltes pagines...tot i que s'et fan curtes.
Jo vaig començar la coleccio al octubre, i encara tic al 13...osigui que pots perfectament comprarte'ls i anar llegint sense deixar-te massa pasta.
Per internet nose pas on t'ho podries baixar...pero tampoc t'ho recomano, es massa llarg...sincerament s'et carregarien els ulls i te n'afartaries rapid per aixo mateix.
Elpadrino:
Sino lo que pots fer es mirar-te el anime per youtube o per internet...tot i que no es el mateix, el llibre es molt mes proper al public, te un munt d'extres que el fan gran. I fins i tot alguns combats son mes sanguinolents.
Ex: Al anime, en menja-tallarines converteix en tallarins a en blockman pare, mentres que al manga li arranca el cos a lo basto, fent una carniceria total
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa