| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (30/54) > >> |
| Elpadrino:
--- Cita de: TunneT en 12/04/08, 00:03:29 am ---per fi en la nova saga surt la mare den musculator, cosa ke si no mekivoco no habia surtit abans... (anime si esclar). --- Fin de la cita --- ostia, pero que no es el fill legitim en musculator? mare meva! |
| Elpadrino:
Es que es lo que m'encanta de l'autor, poques vegades pots prediure que passara, perque aqui pot pillar tot deu, ningu es salve, qualsevol i en qualsevol moment. Sino mira els primers superherois perfectes, qui cony hauria dit que uns tios arribarien i es fotrien a la pista entre the most dangerous team i 20 milion power. i es cargarien al primer pim pam pum¿? Qui hauria pensat que en Robin tenia un rival i hi hauria un duel derby? Aqui pille tot deu i aixo es lo que triunfe |
| Tunnet:
se suposa ke si ke es legitim, xo hi ha el lio akell dels tios nascuts al mateix dia... xo vaja, encara no has vist la peça central dakest puzle 8) sens dubte, un puntazo de lautor ^^ |
| Elpadrino:
I tenies rao quan vas dir que el manga guanya en emocio a mesura que va avançant...cada vegada es mes emocionant, les tecniques cada vegada mes currades, mes força, mes violencia, mes sorpreses... Res a veure amb els primers mangas, que ere molt d'humor, bonissims sense dubte, em reia moltissim, pero...ara mateix es molt mes emocionant, perque els superherois que inicialment eren normalets, es tornen autentiques peces clau i es tornen fortissims, capaç de rivalitzar amb els mes forts... Una cosa, no se suposava que en Robin despres de caure d'aquell cim, va estar greument ferit i no podria mai mes pujar a un ring? Jajaja, aqui l'autor s'ho ha columpiat, segurament pels lectors, que demostraven tenir carinyo al Robin de les estrelles... Com a personatge a mi m'encanta, i trobo a faltar la rivalitat d'en Musculator i ell... |
| Tunnet:
es treu unes cuantes coses de la patilla si, ja veuras, en un moment sortirá una cosa una mica rara (el mont dels morts) i personalment aixó crea molts dubtes i posibilitats... hem recorda a la situacio de bola de drac, primer es humor mes lluites, despres es centre en les lluites, lhumor disminueix xo lemocio augmenta, els personatges cauen, tornen a sortir, guanyen experiencia, hiha lesperit de superacio, ke això es clau sempre en una serie llarga. Les tecnikes tenen punts febles, xo existeix la tecnica perfecta? ::) potser si, i ara estic llegintho. Hi han tecnikes llegendaries, serán contrarrestables? Vam veure ke els musculs driver i buster podien ser rebutjats, xo ho será la nova tecnica den musculator? La força bruta en el moment desiciu será suficient contra megarivals? ke pasará? hi hauran moltes sorpreses... Els personatges pillen com mai en les lluites keden fets un nyap, xo es recuperen, en akesta saga pillaran mes ke mai, tots. Aqui no hi han mongetes magikes jaja Suposo ke els problemes de les primeres sagas han creat un bon vincle entre els superherois justiciers, nomes en el torneig de dobles shaurien pogut trencar, ara en musculator senfronta amb el destí, lamistat aconseguida podrá ser clau? lluitaran a mort per ell? la rivalitat ha kedat trencada, xo lamistat es suficient? es faran enrere? crec ke la rivalitat ha kedat superada i no te lloc ja en akesta saga, 5 rivals amb 4 homes en cada rival son mases enemics per akestes coses... en mariposa, en soldier (LL), en fenix (L), en zebra, y laltre (com es deia? xD) son tios amb força de 100 millons... en principi... akesta saga en cada tom mola mes, i en avançar rondes les coses semblen mes imposibles, el desgast es major. Vull el 17! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |