oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: MADbcn cerrado!  (Leído 1013 veces)
DJ GERI
Desconectado

Sexo: Masculino De: Caldes de montbui (bcn)
Registro: 08-11-03
se lia! xDD


Email
« en: 01/11/07, 16:04:51 pm »

Doncs això gent, vam obrir un post per anunciar l'obertura de la sala i em cregut apropiat crearne un altre per anunciar la clausura i dels nous projectes que tenim pensat. La sala tanca per motius interns que ni de bon tros ara venen al cas, pero creiem que ho em d'anunciar, Per cumensar dir que la sala que actualment i habia el MAD s'hi faràn festes privades un cop cada mes, més o menys amb el nom del nostre col·lectiu. Ara bé el sr. dj mas i un servidor estem miran altres sales més a prop de les nostres residències particulars per que la gent que fins ara venia al MAD ...palau,caldes,santfeliu,santmenat etc.. els hi sigui més còmude venir aquestes nits de divendres.

Per acabar donar les gràcies a tothom que ens a apoyat en tot moment que gràcies a deu no en són pocs, i encara am més raó ja que com tots sabem obrir una sala makina avui en dia i no siguen estrelles costa un munt, axis que demano que enlloc de possibles burxades.que ja ens coneixem..XD. valoreu la nostre posició! ;)

PD: hos tindrem imformats
DJ_BigD
Desconectado

Sexo: Masculino De: barcelona
Registro: 11-05-03
Big-D & BoLo XIXA XUNGA!!


Email
« Responder #1 en: 02/11/07, 13:12:11 pm »

arpofitu akest post per donar les gracies al senyor geri i al senyor mas pk durant akest mes hem estat de puta mare i m'ho he passat millor que mai,  donar les gracies a tota la gent de caldes, palau,etc... pk sense ells el MAD no hagues estat el mateix, a la gent del local per soportarnos, tmb a la Mer i a la meva novia per estar allà cada finde ( encara que asegudes)... en definitva gracies a tota la gent que va fer que aixo sortis bé, durant poc temps pero bee..

Tant el Geri i el Mas com jo tenim nous projectes entre mans com ha dit el geri us anirem informan!!!!!
djbaruk
/¯¯/¯`(º_º)´¯\¯¯\
Desconectado

Sexo: Masculino De: granollers
Registro: 03-06-05
el puto loko i djzeth!!


Email
« Responder #2 en: 03/11/07, 10:10:27 am »

molta sort putes!!!!  ;)
Dj.DaViLiKo
Visitante


Email
« Responder #3 en: 06/11/07, 21:56:41 pm »

molta sort amb el nous projectes kabrons ;)
DJunior
Desconectado

Sexo: Masculino De: sabadell
Registro: 09-05-06
Neutron & Junior since 4/11/2006


Email
« Responder #4 en: 07/11/07, 07:13:27 am »

mucha suerte con los nuevos proyectos, aver si cae x caldes o senmenat q me qdaria al ladito de casa  ;D suerte!!!
Páginas: [1]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |