| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| <<< EL FIESTORRO VOL.3 >>> 11 Septiembre 07 en Makination Radio |
| << < (37/93) > >> |
| (*petitaH*):
--- Cita de: AgS en 11/09/07, 19:43:41 pm ---Barbas puta sóc ben catalanet jo però no calia que sonés els firadors --- Fin de la cita --- en un dia com avui no podia faltar ome xd jo vaig començar a escoltar makina kuan va sortir aixo mes o menys que era un moc xdddddd |
| KAISER-7:
--- Cita de: (*petitaH*) en 11/09/07, 19:43:16 pm ---lo que no puedes hacer es decir que es una mierda claramente xd --- Fin de la cita --- Te agradeceria que pusieras donde he dicho yo eso |
| (*petitaH*):
--- Cita de: KAISER-7 en 11/09/07, 19:45:33 pm --- --- Cita de: (*petitaH*) en 11/09/07, 19:43:16 pm ---lo que no puedes hacer es decir que es una mierda claramente xd --- Fin de la cita --- Te agradeceria que pusieras donde he dicho yo eso --- Fin de la cita --- si mierda te sirve como sinonimo de desproposito... ;) |
| AgS:
--- Cita de: (*petitaH*) en 11/09/07, 19:44:47 pm --- --- Cita de: AgS en 11/09/07, 19:43:41 pm ---Barbas puta sóc ben catalanet jo però no calia que sonés els firadors --- Fin de la cita --- en un dia com avui no podia faltar ome xd jo vaig començar a escoltar makina kuan va sortir aixo mes o menys que era un moc xdddddd --- Fin de la cita --- Si que pot faltar si XDDDD Tot i així és millor que no pas posar la original a 45 amb hardstyle aixo si |
| mastersystem:
No he faltat el respecte a ningu, i com he dit mil vegades, no son un simple fan de la makina 98. M'agraden molts altres estils, pero amb els meus respectes, el 90% de bases actuals son veus sense sentit ke es repeteixen amb un bombo i contra ridicules. La sesio del pucho tecnicament no era la hostia, pero tenia molta mes sensatesa i qualitat musical (que no tecnica) que aquesta. I hi ha temes "evolutius" que no nomes m'agraden sino ke em posen cachondo perdut, pero es que cada vegada m'irriten mes els temes apitufats o bases com las warras. I per ultim, com diuen per aki dalt, aixo es makination i defenso la makina o en qualsevol cas musica de quialitat. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |