| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| <<< EL FIESTORRO VOL.3 >>> 11 Septiembre 07 en Makination Radio |
| << < (30/93) > >> |
| KAISER-7:
A que hora pinchais Ags?? |
| (*petitaH*):
ok, djemos el tema, a ballar tots xd no m tira mucho el remember pero dentro d la linea no está nada mal |
| _Paskis_:
--- Cita de: Smoug en 11/09/07, 18:23:29 pm --- --- Cita de: _Paskis_ en 11/09/07, 18:15:51 pm --- --- Cita de: AgS en 11/09/07, 17:24:22 pm --- --- Cita de: _Paskis_ en 11/09/07, 17:20:53 pm ---yo ya le puse en su dia en la mirona, la cruz... la "idea" ke tiene de pinchar no me gusta NADA. Pd. aunke me kae bien xD voy a seguir mirando la pelicula ke vale mas la pena --- Fin de la cita --- Si tecnicament es menja a tots els que tant t'agraden --- Fin de la cita --- si ags, si, tecnicament tu no has escoltat no la cuarta part de la gent ke punxa aquest estil... ;) --- Fin de la cita --- magradaria veure els piteros akets punxan hip hop... un saludu kabró i tecnicament en dani sels menja xD PD: Aaaagsilaaaaaa :* --- Fin de la cita --- jajajajaj smoug fa tant de temps ke no cites ke ya no tenrekordes :$ uhm zanjo tema, ya he dit lo ke pensava ;) XD una abraçada smoug (K) |
| Sanx:
jojojo grande dany bpm pucho tb me ta gustando :D kuando pinxa el sisu? xD |
| AgS:
--- Cita de: KAISER-7 en 11/09/07, 18:25:26 pm ---A que hora pinchais Ags?? --- Fin de la cita --- Pos diria que tens temps de nar a fer un cafè eh? XDDD PD: Deu ni do la sesioneta del Pucheras... Jaume punxes amb el Toni o sol? Molt makinera i un pèl accelerada però està maja ^^ |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |