MAKINA > MAKINA: REMEMBER 90's

Tribute to Ricardo F = Sesiones TunneT + Sesiones Chasis + Temas MP3 [Páq.1]

<< < (17/120) > >>

7juanito:
Vaya currada, no había visto este post, y mira que Ricardo F es mi Dj preferido de makina, me los voy a ir bajando todos.
He visto los tracklists así por encima y están llenos de temazos, por cierto, no he visto el Like A Flame, ¿Lo has puesto?  ;D
Un saludo.

Tunnet:

--- Cita de: 7juanito en 25/11/07, 21:23:07 pm ---Vaya currada, no había visto este post, y mira que Ricardo F es mi Dj preferido de makina, me los voy a ir bajando todos.
He visto los tracklists así por encima y están llenos de temazos, por cierto, no he visto el Like A Flame, ¿Lo has puesto?  ;D
Un saludo.

--- Fin de la cita ---

espero ke te guste!

Aun hay temas pendientes, mas o menos 1 sesion por año mas, y unas cuanteas del 2000, y el Like a flame está por alli  :D

si hay algo caducado (espereo que de meomento no) lo deciis!

BoNoi:
tiu taig de fer una minillista de 3 o 4 temes de la de TunneT - Tribute to Ricardo F - Rollete 5 a.m. vol.4 ke minteresen pro ultimament no tink temps ni per les meves mescles :-\ demá avera si kuan arribi del curro em torno a escoltar la sesioneta i ta dic algo :P

per cert...

encara la porto al MP3 i la escolto almenys 1 cop al dia  :D em va fen ronda de sesions l'MP3 i les 6 o 7 sesions ke hi tinc ya me les sé de memoria [pipol] JAJJAJA

dema et dic algo :D

CuiDeeT ;D

Tunnet:
 :D

ara estic pujant els temes de les sesions, aixi ke ara et pujo just els d´akesta  :P

ja en tinc uns kuants mes recopilats d´akest pal, així ke la seguent entrega será el vol. 5 ^^

akest rollo Jumper-Teknowarrior-Progressive m´està molant molt! Tinc una cinta del ricardillo nomes d´això, a veure kuan la ripeixo i la pujo...

ens veiem!

BoNoi:
ostia seria tot un detallazo ke tmb pujessis els temas sueltos :D yo només puncho el royete aket Jumper-Teknowarrior-Progressive ke dius tu i els temes del 2000 al 2004... [adorar] JuMPeR 4 LiFee :D :D es divertidissim aket estil :P mu paso teta kuan em fico a mesclarlo ;D i si ripejes la cinta yaa... [amor] :D

ya mespero a kuan els pengis ;) ke no ta corri presa tampoc :D volia bastants de la sesio ke te dit, a partir del Subida de Frequencia ;D JeJJeJ si els penges en un archiu WINRAR o axi seria una pasada :P

no vegis... Ricardo F t'auria de fer un monument per tot el temps ke li dedikes i els tributes i tot tiu :D :D

Navegación

[0] Índice de Mensajes

[#] Página Siguiente

[*] Página Anterior

Ir a la versión completa