| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| La mejor cantadita que habéis escuchado |
| << < (41/56) > >> |
| Nagana:
--- Cita de: mastersystem en 13/09/07, 00:23:46 am ---Pues el remix del scream no era tan malo ni mucho menos, hoy dia hay cierto productor que hace mil remixes al año y mucho peores que este... --- Fin de la cita --- El remix del scream es horrible... pero claro que hay peores. |
| tHe HaRdCoRiAn:
--- Cita de: God Danzed en 05/06/07, 23:17:49 pm ---Ojo! un clásico k siempre me ha gustado muchísimo: Haddaway - What Is Love (L) --- Fin de la cita --- Movida en el Roxbury (L) http://es.youtube.com/watch?v=zmQeIyGPByM |
| Retvul:
Pues cantadas asi que me parezcan buenas... Wax - Destiny Xque vol. 6 The Format - I can fly Vienna - Vienna Kangaroo - Promises Ororo - Zombie y porqué no? Pont Aeri vol. 4 - Flying free Esto sin salirme de la línea de cantadas makineras. |
| MaKinA SpraY:
a mi el remix del scream m encanta :-* |
| Charly KID:
N'heu dit moltes i la majoria són molt bones, però jo, tot i repetir el xque vol.6 (espectacular, pel meu gust), també diré el Cosmic Voices - I Surrender (també un remix, evidentment, però que té el seu què...), el +'= vol.1 - Breath of life (boníssima!!!), Estrategic - The Power of dreams, Skryker - Without you (sincerament, a mi m'encanta...)...etc, etc... PD: del tema de l'Scream, em quedo mil vegades amb l'original. És cert que el remix no és del tot dolent, la veritat (n'hi ha de molt pitjors...), però jo no l'hagués fet; per què espatllar-ho? A cuidar-se! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |