| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| ¿De qué curran o estudian la peña del makinamania? |
| << < (45/303) > >> |
| KAISER-7:
xDDDDDD aqui no se pasa una 8) |
| bL4nK:
para una vez q escribo..:( xd |
| PTT-future-:
--- Cita de: RauKo3 en 11/05/07, 11:32:27 am --- --- Cita de: PTT-future- en 11/05/07, 11:11:23 am --- --- Cita de: RauKo3 en 11/05/07, 00:02:14 am --- --- Cita de: maki20 en 10/05/07, 23:10:08 pm ---pues yo currando de tecnico de iluminacion escenica y con la gira dels pets, ojos de brujo y nena daconte ;D --- Fin de la cita --- els pets no se habian separado ??? --- Fin de la cita --- Els que es van "separar", van ser els Lax'n'busto.. que van canviar de cantat, pero ja han gravat nou disc i continuen.. per cert, rauko3, ja t'enviaré algun privat i parlarem, jo sóc el manager dels LEXU'S,, els quals ja em tocat alguna vegada amb el pets i tal.. i el só també ens el fà el JImmy( que em sembla que també treballa pels Pets)i al stemebre tornem a tocar amb valtros! --- Fin de la cita --- no si ami el rock catalan no me gusta nada, solo ke tenia entendido eso y por eso lo pregunte. --- Fin de la cita --- NO, NO, si me he confundido.. em pensava que erets tu el que treballava amb pets! |
| tere_rubita_xque:
yo ni estudio ni kurro :embarrassed: kn el nene poko puedo hacer hasta q no empiece el kole en septiembre... :-\ |
| LA LOKILY (kay):
pues a mi me kda una semana pa akabar integracion social de grado superior y asta finales de mayos toy medio trabajando (practiks) en proyecto hombre,ea |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |