buenas fotos chupa
Cita de: dj meet en 06/01/07, 13:47:41 pmCita de: javiolo en 06/01/07, 12:33:00 pmbueno esperando sessiones ya!!!!! la del tracker rapido.... meet aver si te enteras cual es la base ke izo con el futurta jeje un saludoya ves basote tiu ajaj tindrem k preguntarli" aviam kuan et pases amb leric algun dia a cardar 4 mescles al meu sotanu ;)nus vemus foll!!!PD:SEESSIONS PLISPLAU!!!K HAY K RENOVR MUSIKA PAL KOTXE!! cuan vulguis tiu algun dissabte o axi ya trucare al eric y ke em porti aki casa teu oks un saludo
Cita de: javiolo en 06/01/07, 12:33:00 pmbueno esperando sessiones ya!!!!! la del tracker rapido.... meet aver si te enteras cual es la base ke izo con el futurta jeje un saludoya ves basote tiu ajaj tindrem k preguntarli" aviam kuan et pases amb leric algun dia a cardar 4 mescles al meu sotanu ;)nus vemus foll!!!PD:SEESSIONS PLISPLAU!!!K HAY K RENOVR MUSIKA PAL KOTXE!!
bueno esperando sessiones ya!!!!! la del tracker rapido.... meet aver si te enteras cual es la base ke izo con el futurta jeje un saludo