| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Que tema os gustaría que sonara en vuestro entierro? xD |
| << < (56/88) > >> |
| YAW:
buenisima close cover! y buenisimo wim mertens , todo un guru del piano |
| dangerouse:
Alguna de speedcore en el entierro debe ser demoledor xD.Pa que digan que he sio follonero hasta después de muerto. |
| PTT-future-:
- Who want to live forever ( queen, la versió instrumental tocada a piano i orquestra). - Nomes ho faig per tu ( sau). - the river( the boss, perque es la cançó que em recorda a un dels meus millors amics que va morir quan teniem 15 anys) - paraules d'amor(J.manel serrat) - la mare( em sembla que es diu aixi, de dyango). - alguna de lexu's( si a l'enterro del manager no sona lexu's, malament!). - the show must go on( també de queen) - november rain ( guns'n'roses) - recuerdos del alhambra( francisco tárrega) que tocaria el meu germà amb guitarra clàssica. tot aixo mentres en un projector van sortint fotos que jo ja hauria seleccionat, llogicament, i per no variar amb les coses que faig, jo ja hauria planejat amb antel·lació el meu enterrament, fins i tot mort, controlant!! |
| TuerKas:
Queen - Bohemian Rapsody Para mi uno de los mejores temas que se han exo nunca. |
| PTT-future-:
--- Cita de: TuerKas en 16/01/07, 14:03:04 pm ---Queen - Bohemian Rapsody Para mi uno de los mejores temas que se han exo nunca. --- Fin de la cita --- CIERTO!!!! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |