| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Off-Topic - Elecciones Catalanas |
| << < (144/268) > >> |
| The Dreaming Islands:
placa placaaaaaa alguien esta pillando por todos los lados xd |
| SoLDe:
estan cayendo ostias como panes, quiero sangre y la quiero YA. PD: per cert alex, ke m'estas dient d'un video? ::) |
| alexmakina:
perdoneume companys, durant uns minuts un esser maligne posiblement de procedencia castellana m'ha invait l'anima i m'ha fet escriure totes aquestes cosses sense sentit! Com pot algu dubtar de l'independencia de Catalunya!? no m'ho explico que ha passat, potser ha sigut consecuencia de llegir diaris opressors madrilenys com el As o de mirar els simpsons a aquella cadena centralista que es Antena 3. Sense mes em retiro d'aquest debat, i recordeu Visca Catalunya Lliure!!! |
| -CRaCK-:
Visca XDDDDDD |
| cathc4life:
--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 04/11/06, 11:03:22 am ---perdoneume companys, durant uns minuts un esser maligne posiblement de procedencia castellana m'ha invait l'anima i m'ha fet escriure totes aquestes cosses sense sentit! Com pot algu dubtar de l'independencia de Catalunya!? no m'ho explico que ha passat, potser ha sigut consecuencia de llegir diaris opressors madrilenys com el As o de mirar els simpsons a aquella cadena centralista que es Antena 3. Sense mes em retiro d'aquest debat, i recordeu Visca Catalunya Lliure!!! --- Fin de la cita --- Visca!! :D |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |