MAKINA > MAKINA: GENERAL
Off-Topic - Elecciones Catalanas
<< < (144/268) > >>
The Dreaming Islands:
placa placaaaaaa
alguien esta pillando por todos los lados xd
SoLDe:
estan cayendo ostias como panes, quiero sangre y la quiero YA.


PD: per cert alex, ke m'estas dient d'un video?  ::)
alexmakina:
perdoneume companys, durant uns minuts un esser maligne posiblement de procedencia castellana m'ha invait l'anima i m'ha fet escriure totes aquestes cosses sense sentit! Com pot algu dubtar de l'independencia de Catalunya!?

no m'ho explico que ha passat, potser ha sigut consecuencia de llegir diaris opressors madrilenys com el As o de mirar els simpsons a aquella cadena centralista que es Antena 3.

Sense mes em retiro d'aquest debat, i recordeu Visca Catalunya Lliure!!!
-CRaCK-:
Visca XDDDDDD
cathc4life:

--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 04/11/06, 11:03:22 am ---perdoneume companys, durant uns minuts un esser maligne posiblement de procedencia castellana m'ha invait l'anima i m'ha fet escriure totes aquestes cosses sense sentit! Com pot algu dubtar de l'independencia de Catalunya!?

no m'ho explico que ha passat, potser ha sigut consecuencia de llegir diaris opressors madrilenys com el As o de mirar els simpsons a aquella cadena centralista que es Antena 3.

Sense mes em retiro d'aquest debat, i recordeu Visca Catalunya Lliure!!!

--- Fin de la cita ---

Visca!!   :D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa