Wenu gent, després d'uns incidents amb l'ajuntament del nostre poble, els molt fills de... d'alguna manera ens han fet fora de la ràdio , expulsant també tots els altres membres i grups com nosaltres k formaven aquesta. Nosaltres però, seguirem junts amb l'associació que som i amb el grup de gent que som, això si sota el nom que durant 2 anys em tingut que és "EL Q+PETA", nom que molta gent pensarà de tot i més per tenir certa semblança amb el famos antic programa que tothom recorda conduït per aquells 2 homes que xcert ja no acompanyen la makina i això que es feien dir "makineros". Nosaltres però, seguirem apoyan a la makina i als seus principals derivats, aquest cop no de forma radiofònica sino en forma de festes cada mes aproximadament.
Per això aquest disabte 14 d'Octubre a Caldes de Montbui i concretament a l'ateneu molí d'en ral i celebrarem el segon aniversari del en teoria programa que feiem els meus companys i col·laboradors i jo, pero aquest cop no el celebrarem com a programa de ràdio sino com a col·lectiu que no es rendirà mai de apoyar la nostre musica d'ara i de sempre.
-DJ'S RESIDENTS : DJ MAS & GERI
-ENTRADA A PARTIR DE LES 23:30
hos hi esperem!!!!!!!!!!!!!!!!