|
 |
« en: 18/04/06, 09:34:23 am » |
|
Doncs això familia, el 22 d'abril, s'agrupen unes circumstancies, que fan que sigui una gran nit: és la MAKINA LEGEND; torna un gran festival, el 3er de la mateixa índole a la 92, la FESTA MAKINATION amb col·laboració de FUTURE, i a part és la vigilia d'un dels dies més important per tots aquells romàntics amb sentiment de patria catalana, ST JORDI! recordem que a la sala'92, PUCHO i un servidor, em ajuntat forçes, per tal que la festa de la gran sala petita, no tingui res a envejar a la sala de sota, i punxaran els seus homes de confiança, amb els de confiança meva, per tant, nomes pot haver un resultat a la nit.. AUTÈNTICA FESTASSA, I MUSICA DE CALITAT POC ESCOLTADA!. i com no, la gent del future,seguint els nostres criteris filosofic/musicals, per aquesta sessió apadrinem a un Dj, en aquest cas el Sr.Guille, que estic segur que deixarà el nom del hardtrance, el remember i del FUTURE ben amunt! Recordem els Dj's que participen en aquest esdeveniment:
- Kivy - Ags - Tony Lokuras - Pucho
- Chino - Guille - Tajs - Dani Speed
Us hi esperem a tots, i ja nomes toca esperar i difrutar!!
|
|
|
djbaruk
/¯¯/¯`(º_º)´¯\¯¯\
Registro: 03-06-05
el puto loko i djzeth!!
Email
|
 |
« Responder #1 en: 18/04/06, 11:24:27 am » |
|
cartelon ptt!!!!!!!!!!! a aquesta festa no penso faltar a no ser hi que en pasi algu....  com no lo millor per aquesta festa sera tant com el remenber la musica hardtrance,que es la filosofia que mes mhagrada.sort per aquesta festa !!!!!!!!!!!!
|
|
|
knovas
Registro: 27-05-04
Non Stop
Email
|
 |
« Responder #2 en: 18/04/06, 13:25:07 pm » |
|
x la 92 pasarem un moment o altre si es va al pont al final,ke es el mes segur  .
|
|
|
CHINO
Aprendizaje eterno
Email
|
 |
« Responder #3 en: 20/04/06, 10:16:26 am » |
|
Bon cop de falç!!
|
|
|
|
 |
« Responder #4 en: 20/04/06, 11:47:54 am » |
|
Hi ha algun xupito gratis per els que ens diguem Jordi? xDDD
|
|
|
Xavi Metralla
Moderador
Registro: 06-03-03
Pont Aeri...desde 1992...hasta la eternidad!
Email
|
 |
« Responder #5 en: 20/04/06, 12:20:28 pm » |
|
demaname'l a mi i aprofito i men prenc un amb tu... jejeje
|
|
|
|
 |
« Responder #6 en: 21/04/06, 04:01:49 am » |
|
OoOOoOoOoOOoOoOoOOoO Ok!  Merci!
|
|
|
|
 |
« Responder #7 en: 21/04/06, 04:04:36 am » |
|
|
|
|
dj_scratch
Visitante
Email
|
 |
« Responder #8 en: 21/04/06, 07:03:57 am » |
|
Xavi jo aixo no ho diria gaire perque com et vinguin gaires jordis a demanar-te un xupito i per cada un te´n tinguis que pendre un...xd sobretot un jordi que tu i jo coneixem jeje...
|
|
|
|
 |
« Responder #9 en: 21/04/06, 07:45:32 am » |
|
Xavi jo aixo no ho diria gaire perque com et vinguin gaires jordis a demanar-te un xupito i per cada un te´n tinguis que pendre un...xd sobretot un jordi que tu i jo coneixem jeje...
jajaj ja veus! Home Sant Jordi es un dia molt important! Jo trobo a faltar que a les discoteques i facin algu especial per aquestes dates! xDD
|
|
|
^LaMaLa^
Registro: 02-05-05
♥ dj coone ♥ the return (L)
Email
|
 |
« Responder #10 en: 21/04/06, 20:12:12 pm » |
|
xk me tngo k enterar ahora
|
|
|
|
 |
« Responder #11 en: 22/04/06, 14:01:37 pm » |
|
jajaj ja veus! Home Sant Jordi es un dia molt important! Jo trobo a faltar que a les discoteques i facin algu especial per aquestes dates! xDD 
Doncs si, és un dia important i molt maco! per aixo aquesta festa encara fa més il·lusió!
|
|
|
Moe
Registro: 17-02-04
PuGol!! PuGol!!
Email
|
 |
« Responder #12 en: 22/04/06, 16:54:33 pm » |
|
Bon cop de falç!!