oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Pont Aeri Vol. 10 :::: - PICTURE - :::: Primer sitio que estara a la venta...  (Leído 6584 veces)
Krlos
Desconectado

Sexo: Masculino De: Gelida(bcn)
Registro: 25-12-03

Email
« Responder #60 en: 10/04/06, 08:34:45 am »

yo al final preferi tomarte otro cubata que comprarmelo xd
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #61 en: 10/04/06, 11:32:08 am »

antes d petar, la melodia q empieza y luego acompaña al canto es bastante parecida al otro pastel "Looking for love". vamos, el mismo rollo :-\

no mata, repetitivo. mejor los anteriores. a ver la B ::)
Xavi Metralla
Moderador
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 06-03-03
Pont Aeri...desde 1992...hasta la eternidad!



Email
« Responder #62 en: 10/04/06, 11:43:22 am »

antes d petar, la melodia q empieza y luego acompaña al canto es bastante parecida al otro pastel "Looking for love". vamos, el mismo rollo :-\

no mata, repetitivo. mejor los anteriores. a ver la B ::)
Juas!
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #63 en: 10/04/06, 11:48:21 am »

si kieres t pongo las notas una x una y comparamos :-\ xq t ries d una opinion? juas!

el nuclear sun tb se parece al spring pero no vamos a comparar xd
Xavi Metralla
Moderador
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 06-03-03
Pont Aeri...desde 1992...hasta la eternidad!



Email
« Responder #64 en: 10/04/06, 14:02:38 pm »

nono, no hace falta señor!!!
me rio porque no lo encuantro repetitivo, como dices...
No et posis aixi... ja hem parlat avans...
NO T'ENFADIS HOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEE
 :o :o
DJ Oskar
Desconectado

Sexo: Masculino De: El Masnou
Registro: 17-07-04
Prox... DJ Anakin pres...


Email
« Responder #65 en: 10/04/06, 14:37:21 pm »

Que raro en la web del sonic pone que ya esta a la venta, aclararlo :o
si cierto , pero pone en la foto q a partir del 8 de abril , y vayas dnd vayas no lo encontraras y lo encontrar el 8 de abril en la butique del pont aeri  ;)

jejej si el dia 8 lo venden en la tienda es pq lo tienen en primicia, luego ay stara en los dmas lokales se supone, xro asta entonces.. no sta ala venta

El dia 10 de abril el xavi dijo q ya estaria a la venta, i ese dia es mañana!!oleeeeeeee :D

ya es 10 xDDDD :D

Ya ves ya es 10 uee lo qe ami m lo regalan i pa q m lo den m tengo q esperar asta el 26 q es mi aniversario  :'( po bueno mi novia m lo qiere regalar q se le va a acer  :D
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #66 en: 10/04/06, 18:38:44 pm »

nono, no hace falta señor!!!
me rio porque no lo encuantro repetitivo, como dices...
No et posis aixi... ja hem parlat avans...
NO T'ENFADIS HOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEE
 :o :o


le deixat abans d la conversa el missatge.. xdd ;)
Charly KID
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 03-09-03
Always... remember... the music


Email
« Responder #67 en: 12/04/06, 10:54:35 am »

Doncs res, jo ja m'he comprat el vinil. Bonic el preu... ;) (ja podrien posar els vinils una mica més barats...però bé, amb el que deu valdre fer-ne un entenc que estiguin així els preus..jeje).
Com sempre, un nou pont aeri (o sigui quina sigui la saga) i hi ha opinions de tots els gustos. A mi el pont 10 m'agrada. No és el millor tema de la història, però per a mi és un bon tema, en la línia dels últims volums. La gent que diu...oh, es que és igual que el 9, o que els altres...Home, jo això no ho veig malament. Si és una saga perquè no seguir un mateix estil? A mi m'agrada, és un tema que sona bé, la cantada enganxa i té el pur estil pont aeri dels últims anys. Felicitats.
La cara B no està malament, té un rollo més "evolutiu" (diguem-li així). És una melodia més fosca (bonics adjectius) que té el seu que. M'agrada el parón que té, sobretot les frases que diuen...n se d'on les heu tret però m'han fet gràcia. La veritat, queden força bé amb el sentiment tètric que té la cançó. Felicitats també.

Res més, jo no poso notes però he de dir-vos que no us suspenc. No és el millor volum del pont aeri però a mi m'agrada. Amb això ja se sap, no li pot fer el pes a tothom. Ànim, seguiu treballant i fent discos i si us plau, que els próxims que vinguin no siguin remixes! Si volem que la mákina segueixi viva innovem, creem i ...el més important, creiem en ella  ;)

Salut!

Charly
PoL_FCB
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sant Celoni
Registro: 07-05-04
KE GRANDE XDDD


Email
« Responder #68 en: 13/04/06, 17:07:23 pm »

k viva el phantasiesssssssssssss xd ;D
DJ Oskar
Desconectado

Sexo: Masculino De: El Masnou
Registro: 17-07-04
Prox... DJ Anakin pres...


Email
« Responder #69 en: 15/04/06, 11:53:18 am »

Doncs res, jo ja m'he comprat el vinil. Bonic el preu... ;) (ja podrien posar els vinils una mica més barats...però bé, amb el que deu valdre fer-ne un entenc que estiguin així els preus..jeje).
Com sempre, un nou pont aeri (o sigui quina sigui la saga) i hi ha opinions de tots els gustos. A mi el pont 10 m'agrada. No és el millor tema de la història, però per a mi és un bon tema, en la línia dels últims volums. La gent que diu...oh, es que és igual que el 9, o que els altres...Home, jo això no ho veig malament. Si és una saga perquè no seguir un mateix estil? A mi m'agrada, és un tema que sona bé, la cantada enganxa i té el pur estil pont aeri dels últims anys. Felicitats.
La cara B no està malament, té un rollo més "evolutiu" (diguem-li així). És una melodia més fosca (bonics adjectius) que té el seu que. M'agrada el parón que té, sobretot les frases que diuen...n se d'on les heu tret però m'han fet gràcia. La veritat, queden força bé amb el sentiment tètric que té la cançó. Felicitats també.

Res més, jo no poso notes però he de dir-vos que no us suspenc. No és el millor volum del pont aeri però a mi m'agrada. Amb això ja se sap, no li pot fer el pes a tothom. Ànim, seguiu treballant i fent discos i si us plau, que els próxims que vinguin no siguin remixes! Si volem que la mákina segueixi viva innovem, creem i ...el més important, creiem en ella  ;)

Salut!

Charly

Tio las clavao con tu explicacion lo q as explicao del Beleive estoi de acuerdo contigo 100%
dj panasonic
Desconectado

Registro: 15-01-06
Yo rubiko xD


Email
« Responder #70 en: 15/04/06, 14:41:06 pm »

pues xavi a mi no me parece tan cañero como dice la gente para mi  es el mas aburrido de todos los volumenes ke sakasteis.A mi el ke me encanto fue el pont aeri vol.9
 venga familia dew
c3nTr4l3r0
Desconectado

Sexo: Masculino De: cerdanyola
Registro: 26-06-05

Email
« Responder #71 en: 16/04/06, 19:08:24 pm »

ombre pos yo lo scuxe ayer y k kieres k t diga es = k el vol.9  es mas bien lenta...
Páginas: 1 2 3 4 [5]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |