Doncs res, jo ja m'he comprat el vinil. Bonic el preu...

(ja podrien posar els vinils una mica més barats...però bé, amb el que deu valdre fer-ne un entenc que estiguin així els preus..jeje).
Com sempre, un nou pont aeri (o sigui quina sigui la saga) i hi ha opinions de tots els gustos. A mi el pont 10 m'agrada. No és el millor tema de la història, però per a mi és un bon tema, en la línia dels últims volums. La gent que diu...oh, es que és igual que el 9, o que els altres...Home, jo això no ho veig malament. Si és una saga perquè no seguir un mateix estil? A mi m'agrada, és un tema que sona bé, la cantada enganxa i té el pur estil pont aeri dels últims anys. Felicitats.
La cara B no està malament, té un rollo més "evolutiu" (diguem-li així). És una melodia més fosca (bonics adjectius) que té el seu que. M'agrada el parón que té, sobretot les frases que diuen...n se d'on les heu tret però m'han fet gràcia. La veritat, queden força bé amb el sentiment tètric que té la cançó. Felicitats també.
Res més, jo no poso notes però he de dir-vos que no us suspenc. No és el millor volum del pont aeri però a mi m'agrada. Amb això ja se sap, no li pot fer el pes a tothom. Ànim, seguiu treballant i fent discos i si us plau, que els próxims que vinguin no siguin remixes! Si volem que la mákina segueixi viva innovem, creem i ...el més important, creiem en ella

Salut!
Charly