MAKINA > MAKINA: GENERAL
la mejor epoca de la makina?
<< < (17/33) > >>
dj perch:
A ver a verr!! Yo creo que aunque muchos nuevos chavales no hayan vivido esa epoca,por lo menos podría intentar aprender y saber mucho más sobre ese tiempo, por que si solo aman loa ctual el futuro de la makina y de la fiesta huele a ferum ya..
Así que novatos, A ESTUDIAR!!
dj no border:
ahi te doy la razon, si no se interesan no me extraña que luego digan, pero si eso es muy viejo..
mastersystem:
para mi 98-99.
alexmile:
a veure, jo no he viscut la bona epoca de la makina(90-97 +o-). xo esta clar k prefereixo el remember i m fa molta rabia no haver nascut molt abans i se k mai tornara a ser km abans.
ara fax tot el posible x ana a totes ls remembers posibles k pugui(i kuan tingui carnet ya vuras,jeje...)
pd:xo si es k per mi no es poden comparar els temes d'avui en dia amb els d'abans...    akells temps de festa si k passaran a la història,,,i la època actual no crec k passi a la història gaire...  :P
CaRlOs_:

--- Cita de: alexmile en 16/02/06, 06:54:03 am ---a veure, jo no he viscut la bona epoca de la makina(90-97 +o-). xo esta clar k prefereixo el remember i m fa molta rabia no haver nascut molt abans i se k mai tornara a ser km abans.
ara fax tot el posible x ana a totes ls remembers posibles k pugui(i kuan tingui carnet ya vuras,jeje...)
pd:xo si es k per mi no es poden comparar els temes d'avui en dia amb els d'abans...    akells temps de festa si k passaran a la història,,,i la època actual no crec k passi a la història gaire...  :P

--- Fin de la cita ---

home llegint les revistes que em vas deixar, que explicaba la historia de la mákina el mateix nando dixkntrol es commovedor :-[
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa