MAKINA > MAKINA: GENERAL
Culturilla xD
<< < (4/19) > >>
PPA:
Pues si mezclar Maria Isabel con AC-DC de forma "explosiva" es makina yo me borro. Así nos va que no sabemos ni lo que somos. Y ya lo puede haber dicho el Papa de Roma pero no estoy deacuerdo.
Dj_Consolas:

--- Cita de: PPA en 27/12/05, 02:31:07 am ---Pues si mezclar Maria Isabel con AC-DC de forma "explosiva" es makina yo me borro. Así nos va que no sabemos ni lo que somos. Y ya lo puede haber dicho el Papa de Roma pero no estoy deacuerdo.

--- Fin de la cita ---
XDDDDDDDDDD
Rotterdam:
Vaya pala da leer esto xDDD
*pepinho*:

--- Cita de: Rotterdam en 27/12/05, 03:55:53 am ---Vaya pala da leer esto xDDD

--- Fin de la cita ---

culturilla tio, culturilla...
*pepinho*:

--- Cita de: niña_makinera en 26/12/05, 18:57:17 pm ---
--- Cita de: David_Makinero en 26/12/05, 18:32:57 pm ---
--- Cita de: CHARLi_82 en 26/12/05, 17:05:36 pm ---Si no m'equivoco, aquesta definició a estat extreta de la wikienciclopèdia. La màkina té moltes deficinicions, però de totes elles em quedo amb la del Nando Dixcontrol (potser l'ùnic filòsof de l'estil i un dels seus creadors). La mákina era una forma de punxar molt abans que un estil, i jo em quedo amb aixó. Punxar dos estils tan diferents com son el hardtrance i el hardstyle convertint-los en una mescla explosiva és màkina. M'agrada la màkina com a estil, però crec mès en la màkina com a forma de punxar. T'ofereix un abanic de possibilitats molt més ample.

--- Fin de la cita ---

Esto suena muy a rollo Xque

--- Fin de la cita ---

i k pasa xk suene a rollo xque?
es algo malo?

--- Fin de la cita ---

pero que jente... salta a la primera...
pues tiene razon, eso es rollo xque total
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior