MAKINA > MAKINA: GENERAL
La Makina esta viva
(1/19) > >>
sr.White:
Bones a tots/es,a principis de mes  vaig anar a Kontrol Mataro  i la veritat es que vaig flipar,m' ho vaig passar en gran :D,em va recordar a Scorpia,va ser el dia 3, es veu que  era el cumple del dj, o algu aixi i feien 12 hores, jeje, la veritat es que  jo numes en vaig estar 5,per altres raons, pero van ser intensives,em vaig treure uns  anys de sobre,feia temps que no m' ho passava tan be :)
Pero esclar el meu problema es que treballo tres caps de semana al mes, per poguer estudiar, i l' unic cap de semana que tinc lliure doncs,les novies (meva i dels colegues)volen anar a llocs paxangueros dakets...aquest panorama a fet sorgir les poques ganes danar de festa que tenia.La veritat sigui dita,avans d' anar a Kontrol, i posteriorment trobar aquesta pagina, no us ofengeu, pero jo em pensava que la makina estava morta/enterrada(potser per que em vaig desentendre de tot el "mundillo"), i he comprovat que encara esta viva:), molt viva:), numes dir-vos que estic content de que aixo perduri, hi haviam, si jo em passo mes per akets llocs:) de moment ja me registrat aqui ;)
Gracies i bon dia :)
dj perch:
NO voy a negarte de que la MAKINA este muerta o no,tampoco voy a decirte que es lo que se pone en esa sala y tal,pero eso si, LA MAKINA en sí no está muerta y siceramente,aunque haya canviado todo y aunque la sociedad no la quiera ACEPTAR seguirá estando siempre, me alegra de que te lo hayas psado bien en esa sala, yo casi siempre voy para eventos especiales y nuncame ha defraudado,eso si,si quieres echucar más MAKINA, también pasate por salas como DESK,CHICAGO, EL ARENA, O EN LA SALA '92 del PONT AERI ^^
MaKiNa_CaT:
vas notar molt bon ambient a Kontrol? sincerament ( no vull comensar aki a liarla e xdddd n+ vull savero xk no ie nat i d moment xl k tinc ntes tp nire )
sr.White:

--- Cita de: MaKiNa_CaT en 15/12/05, 13:17:13 pm ---vas notar molt bon ambient a Kontrol? sincerament ( no vull comensar aki a liarla e xdddd n+ vull savero xk no ie nat i d moment xl k tinc ntes tp nire )

--- Fin de la cita ---

Ara mas fotut, doncs si... suposo, es que numes vem estari 5 hores, mai i havia estat, tot va anar correctament, el que si que vaig notar, es molta seguretat:controladors a la entrada(potser una mica ebris..)i seguratas a dins fen rondas pel local, lavabos, etc...
A l'haver-hi anat tant poc temps, i numes un dia, jo, no et puc asegurar res, la veritat.
Pero bueno, si em poguesis comentar algun lloc, que creguis que hi hagi mes bon ambient, endavant. Una  cosa que sabre de mes ;D
gracies:)
sr.White:

--- Cita de: djn makina en 15/12/05, 13:06:55 pm ---NO voy a negarte de que la MAKINA este muerta o no,tampoco voy a decirte que es lo que se pone en esa sala y tal,pero eso si, LA MAKINA en sí no está muerta y siceramente,aunque haya canviado todo y aunque la sociedad no la quiera ACEPTAR seguirá estando siempre, me alegra de que te lo hayas psado bien en esa sala, yo casi siempre voy para eventos especiales y nuncame ha defraudado,eso si,si quieres echucar más MAKINA, también pasate por salas como DESK,CHICAGO, EL ARENA, O EN LA SALA '92 del PONT AERI ^^

--- Fin de la cita ---
Pues muchas gracias :D, me las apunto, aunque solo tenga un fin de semana libre,i otras cuestiones,intentaremos pasarnos por ai:)
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente

Ir a la versión completa