MAKINA > MAKINA: GENERAL
OFF TOPIC: MADRID - BARÇA
<< < (55/134) > >>
SoLDe:

--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 16/11/05, 21:27:47 pm ---
--- Cita de: SoLDe en 16/11/05, 21:19:22 pm ---el domingo tendre ke  hacer unos cuantas "citas" xD

--- Fin de la cita ---

Va vinga Solde una petita aposta, si guanya el barsa em fiku davatar el escut cule, pero si guanya el madrid tu et fikas el del realisimo  ;D

--- Fin de la cita ---

vale fet, sense manipularlo pero eh xDDDD

i si hi ha empat ens posem alguna foto perke no decaigui la moral xD
alexmakina:

--- Cita de: Rotterdam en 16/11/05, 21:27:10 pm ---
--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 16/11/05, 21:25:25 pm ---
--- Cita de: croser en 16/11/05, 21:12:23 pm ---ara que a madrid també deunido la gent que es del barÇa mira en zapatero. ja era hora no xDD

--- Fin de la cita ---

En Zapatero es del Barsa perke keda mes Cool desde un punt d vista politic xD

Ser del barsa keda com mes progresiu, que no pas del madrid que sempre els prejuicis el solen lligar amb la dreta  xd

--- Fin de la cita ---

Molta gent d'esquerres i del madrid no hi ha....

--- Fin de la cita ---

aixo es cert, pero te mes a veure amb el fet de que a Madrid existeixen el Atletico y el Rayo Vallecano dos equips que politicament han sigut mes obrers historicament (sobretot el rayo)

en cambi el Barcelona en aquest aspecte a sapigut arreplegar tot tipus de gent, desde Fachas com Echeverria xD a proetarras.

de totes formes seria absurd pensar que tots els madridistes son de detras, el Psoe i el Psc mateixos estan plens de madridistes.
alexmakina:

--- Cita de: SoLDe en 16/11/05, 21:28:26 pm ---
--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 16/11/05, 21:27:47 pm ---
--- Cita de: SoLDe en 16/11/05, 21:19:22 pm ---el domingo tendre ke  hacer unos cuantas "citas" xD

--- Fin de la cita ---

Va vinga Solde una petita aposta, si guanya el barsa em fiku davatar el escut cule, pero si guanya el madrid tu et fikas el del realisimo  ;D

--- Fin de la cita ---

vale fet, sense manipularlo pero eh xDDDD

i si hi ha empat ens posem alguna foto perke no decaigui la moral xD

--- Fin de la cita ---

jajaja si si, sense manipularlo! el castig a de ser sense trampas xD

Si empatan ya buskarem alguna noieta del gust dels dos, k en aixo si k ens entendrem rapid xD
SoLDe:
ke malament k em sento, s'esta desviant el tema cap a la politica i jo no hi participo xd
Dj_Dytu:
VISCA EL BARÇAAAAAA!!!!
0-3!!!!!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa