oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Valoraciones 8-10-05 Chino & Tajs & David Traya + Sonic & Sisu  (Leído 2473 veces)
JML
Visitante

Email
« Responder #15 en: 10/10/05, 17:16:03 pm »

Muy buen festival con Sonic and Sisu.Se salieron con sus mezclas makina y hardcore.Mucha gente y buen rollo.
PTT-future-

Email
« Responder #16 en: 10/10/05, 21:13:40 pm »

animo a tothom que fes fotos de la festa de la sala'92, que s'animi i les publiqui aqui, ok?
Sr. Frantic

Registro: 18-11-03
LOS LUNES AL SOL...

Email
« Responder #17 en: 10/10/05, 23:41:42 pm »

Sí señor, la verdad que se vivió una gran fiesta el sábado en la sala92.
Musicón constante y muy muy buen ambiente, combinación perfecta para que el resultado sea más que óptimo.
Enhorabuena a todos los que lo hicieron posible y a ver si se repiten más de estas!!

Bueno como se ha comentado ya por aquí la diferencia entre la sala92 y la sala principal era abismal en cuanto ambiente se refiere. Dos mundos muy diferentes...”Ángeles y demonios” diría yo..Ángeles arriba y demonios abajo..
Por cierto alguien sabe si Dan Brown es hermano de Scott Brown??

En fin un saludo para todos los que estuvieron en la 92,  especialmente para Tere aunque no la vi por la sala pequeña.. Vete con ojo que alguien te puede contar el final!!

PD. Rayben no entiendo como se puede escandalizar la gente con unos JIAAA JIAAA  ;)

PRÓXIMAMENTE: LA CONSPIRACIÓN
SergiXque
Visitante

Email
« Responder #18 en: 10/10/05, 23:48:04 pm »

míralo fixando en el pong... un pixica más ;D
DJ Sonic

Registro: 17-06-03
www.djsonicbcn.com

Email
« Responder #19 en: 11/10/05, 13:41:14 pm »

Bueno pues vuelvo a escribir las valoraciones:.. :P
Pues nada que fue un festival increible,donde me lo pase de PM con mi compi Sisu(vaya risas  ;D),la sala llena y festival en las dos salas..
Desde aqui dar las gracias a toda la peña que asistio,y sobretodo a esa gente que nos muestra tanto apoyo y no os perdeis ni una... :P
El finde que viene más!!!!!!!! ;D
<SaRa>

Registro: 18-12-02

Email
« Responder #20 en: 11/10/05, 14:37:54 pm »

Buah peazo festival en la sala 92!!!! Musikon k sono durante toda la noxe!!! Mi muerte llegó cuando sonó el My Definition xd De A la sala principal bajé un par de veces i la cosa staba muy animada tb jejeje.
Spero k no esta tp sea mi ultima fiesta future xq mereció muxo la pena ir!!!!!!

fiesta future vol II ya :P
PTT-future-

Email
« Responder #21 en: 11/10/05, 14:46:35 pm »

El que m'agradaria remarcar, encara que ja sé que la gent es fa la idea de que si organitzem una festa i punxen el tridente taja,traya i chino, doncs e que no son  festes FUTURE.. potser soc molt pesat en estar sempre remarcant aquestes coses, pero son coses que haig de fer ja que el nom de future està registrat, i no nomes soc jo qui  hjo porta, sino dos persones més, que presisament no els hi agrada que es relacioni molt el future amb la makina, i per tant de festes future oficials despres del tancament, nomes n'hi ha hagut una o dos, les altres son festes, en les que es combinene els ingredients future, pero no son festes future oficials.. nomes vull remrcar això, ja que si despres van veient festes future per aui, i festes future per allà "el toque" me'l donen a mi!! pero buenbo que cadasqú se les prengui com vulguin, perque ja ho dic els ingrdients hi son, encara que també hi falten voltio i mikito, per tant, ja ho sabeu de festes future quasi no n'hi han.. pero el senbtiment future es despren en cada festa que organitzem..sento ser pesat en aquest tema, pero es l'obligació que tinc!!!!
Llupi

És La MaKiNa uNa MaNeRa D'eNTeNDrE La ViDa ¿?

Email
« Responder #22 en: 11/10/05, 19:53:32 pm »

Buff, va estar guapissim, festival a les dues sales, tot i que la majoria del temps vaig estar a la de baix.
Només vaig veure una bulla davant de cabina i prou en tota la nit. Sessionaka del sisu, pelat ets un cabron, com te curres les mezcles sapiguen el que farà saltar a la gent. Una que em va agradar molt va ser l'imboka amb el politzei.

Salutacions.
Páginas: 1 [2]   Ir Arriba   Imprimir