| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| y tú que opinas de la makina anterior a 1996? |
| << < (5/22) > >> |
| Kuzpi:
esa época la he vivido muy de lejos... prefiero makina del 97-98, |
| QuimbyDJ:
La mejor música para mí. Sonidos simples, innovación y originalidad. Música de gran calidad y q transmitía esa felicidad q t tiene q transmitir la música q t gusta. |
| dj_esp:
Antes se producia mucho y mejor makina, cosa que haora no podemos decir lo mismo tal y como esta el panorama :( |
| PTT-future-:
La veritat es que com més gran em faig i més distant em queda la musica d'abans del 96, més m'agrada i inquieta.. sembla mentida que avans, havent menys tecnologia i mitjans, s'aconseguis arribar tan fons a la gent... per sort, molt em sembla que alguns estem obrint els ulls i destapant orelles, i lluny de volguer deixar-la en el passat, estem intentant que torni a sonar a les nostrs sales i en les nostres sessions, tenim la confiança de que la makina antigua farà algo mes forta la nostra època actual!! |
| Smileder:
--- Cita de: PTT-future- en 13/09/05, 14:55:30 pm ---per sort, molt em sembla que alguns estem obrint els ulls i destapant orelles, i lluny de volguer deixar-la en el passat, estem intentant que torni a sonar a les nostrs sales i en les nostres sessions, tenim la confiança de que la makina antigua farà algo mes forta la nostra època actual!! --- Fin de la cita --- Doncs sí company. Queda muchísimo por recordar o vivir y poco a poco va aflorando en ciertas sesiones (en algunas estalla incluso ;) ). La de temas que quedan por "reaparecer" y otros que difícilmente habremos escuchado. Veo que ya somos un buen puñado deseosos de eliminar el concepto de remember repetido. Ya iba siendo hora. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |