MAKINA > MAKINA: GENERAL
y tú que opinas de la makina anterior a 1996?
<< < (5/22) > >>
Kuzpi:
esa época la he vivido muy de lejos... prefiero makina del 97-98,
QuimbyDJ:
La mejor música para mí. Sonidos simples, innovación y originalidad.
Música de gran calidad y q transmitía esa felicidad q t tiene q transmitir la música q t gusta.
dj_esp:
Antes se producia mucho y mejor makina, cosa que haora no podemos decir lo mismo tal y como esta el panorama  :(
PTT-future-:
La veritat es que com més gran em faig i més distant em queda la musica d'abans del 96, més m'agrada i inquieta.. sembla mentida que avans, havent menys tecnologia i mitjans, s'aconseguis arribar tan fons a la gent... per sort, molt em sembla que alguns estem obrint els ulls i destapant orelles, i lluny de volguer deixar-la en el passat, estem intentant que torni a sonar a les nostrs sales i en les nostres sessions, tenim la confiança de que la makina antigua farà algo mes forta la nostra època actual!!
Smileder:

--- Cita de: PTT-future- en 13/09/05, 14:55:30 pm ---per sort, molt em sembla que alguns estem obrint els ulls i destapant orelles, i lluny de volguer deixar-la en el passat, estem intentant que torni a sonar a les nostrs sales i en les nostres sessions, tenim la confiança de que la makina antigua farà algo mes forta la nostra època actual!!

--- Fin de la cita ---

Doncs sí company.

Queda muchísimo por recordar o vivir y poco a poco va aflorando en ciertas sesiones (en algunas estalla incluso ;) ). La de temas que quedan por "reaparecer" y otros que difícilmente habremos escuchado. Veo que ya somos un buen puñado deseosos de eliminar el concepto de remember repetido. Ya iba siendo hora.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa