oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 13   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 13 ENERO ¡¡LLEIDA!! [ 1º ILTRIDAX FESTIVAL]  (Leído 10614 veces)
Dj_Palau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palau d'Anglesola (Lleida)
Registro: 08-03-05
Facebook:
ILTRIDAX FESTIVAL™



Email
« Responder #105 en: 15/11/05, 12:03:49 pm »

Bones Gent!!

Em estat treballan amb el Dj Maximo i em trovat un nom que creiem que esta be...

1º ILTRIDAX MAKINA FESTIVAL

Estem treballan amb el logotip... si teniu alguna sugerencia.. dieumu pel MSN... gracies
Ocude
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mataró
Registro: 13-10-03
My New Logo - Ocude


Email
« Responder #106 en: 16/11/05, 04:13:10 am »

Bones Gent!!

Em estat treballan amb el Dj Maximo i em trovat un nom que creiem que esta be...

1º ILTRIDAX MAKINA FESTIVAL

Estem treballan amb el logotip... si teniu alguna sugerencia.. dieumu pel MSN... gracies
esto....sincerament spero ke algu li fiki algo de hardcore.... jo treuria lo de makina festival i u deixaria amb festival xDDDD jajaja
pero wenu.... la meva opinio no conta... pero wenu jo u dic per si cola...
-DJ MaXiMo-
Desconectado

Sexo: Masculino De: Lleida
Registro: 14-07-04
ILTRIDAX FESTIVAL™


Email
« Responder #107 en: 16/11/05, 18:54:13 pm »

Bones Gent!!

Em estat treballan amb el Dj Maximo i em trovat un nom que creiem que esta be...

1º ILTRIDAX MAKINA FESTIVAL

Estem treballan amb el logotip... si teniu alguna sugerencia.. dieumu pel MSN... gracies
esto....sincerament spero ke algu li fiki algo de hardcore.... jo treuria lo de makina festival i u deixaria amb festival xDDDD jajaja
pero wenu.... la meva opinio no conta... pero wenu jo u dic per si cola...



si u vam esta pensant.Li tornare a comentar a palau, pro jo també crec k kedaria millor sense fica lo de makina. Avere si contesten els del local ja!!  ocude pasat per lleida ome..!! jeje ke suposo k es retrasara bastant, pel novembre ja no crec k sigui...avere k diuen. ;)
Lioness
Desconectado

Sexo: Femenino De: Lleida
Registro: 13-04-05
<< RESISTIR ES VENCER >>


Email
« Responder #108 en: 16/11/05, 23:15:02 pm »

Bones Gent!!

Em estat treballan amb el Dj Maximo i em trovat un nom que creiem que esta be...

1º ILTRIDAX MAKINA FESTIVAL

Estem treballan amb el logotip... si teniu alguna sugerencia.. dieumu pel MSN... gracies

El primer pensament que he tingut al llegir el nom es.... l'agència de viatges  ::) ... a algu mes li ha passat?? Per mi si no es queixen ja esta be.  :P
Ocude
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mataró
Registro: 13-10-03
My New Logo - Ocude


Email
« Responder #109 en: 18/11/05, 03:06:54 am »

si em vens a buscar en cotxe a mataro vinc xDD i si vols al dia seguent e kedo d epajareo per alla i si vols podem nar a coli o a se74do2 xDDD
i ya si vols em porto la maleta i punxem porai xDD
i si vols et porto hardcore o pitidos i em deixeu uns minutets porai.... de calentament o entre mig....  :P ke sempre va de coña cambiar de royo una mica xDDD jajaja
ke aketa semana vaig nar al se74do2 y juers.... xDD ya es la segona vegada ke hi vaig xDD i ta de coña xDD millor ke el xque jajajaja

entenem pujar puc pujari, ara transport i tal.... 12.5€ de 2 trens en anada 12.5+ en tornada, entrada al lloc aket i per una nit... no surt a compte.... entenem... si com a minim tingues tren gratis de coña pero juers.... notinc curro ni re...  :(

habera un nom per aixo... jo proposo... pera... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) melody 4 dj's, lleida's rave, nose paranoias d'akestas.... holocaust o algo aixi...
-DJ MaXiMo-
Desconectado

Sexo: Masculino De: Lleida
Registro: 14-07-04
ILTRIDAX FESTIVAL™


Email
« Responder #110 en: 18/11/05, 18:28:25 pm »

si em vens a buscar en cotxe a mataro vinc xDD i si vols al dia seguent e kedo d epajareo per alla i si vols podem nar a coli o a se74do2 xDDD
i ya si vols em porto la maleta i punxem porai xDD
i si vols et porto hardcore o pitidos i em deixeu uns minutets porai.... de calentament o entre mig....  :P ke sempre va de coña cambiar de royo una mica xDDD jajaja
ke aketa semana vaig nar al se74do2 y juers.... xDD ya es la segona vegada ke hi vaig xDD i ta de coña xDD millor ke el xque jajajaja

entenem pujar puc pujari, ara transport i tal.... 12.5€ de 2 trens en anada 12.5+ en tornada, entrada al lloc aket i per una nit... no surt a compte.... entenem... si com a minim tingues tren gratis de coña pero juers.... notinc curro ni re...  :(

habera un nom per aixo... jo proposo... pera... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) melody 4 dj's, lleida's rave, nose paranoias d'akestas.... holocaust o algo aixi...

Ome pos estaria be, si vols vindre a fotre algo de hardcore i pitos. Pero hardcore del bo e!! xD avere k diu el palau, per mi si, i si a tu et va be i tal, pro avere si diuen algo ja d'una puta vegada!!!  ;)
Ocude
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mataró
Registro: 13-10-03
My New Logo - Ocude


Email
« Responder #111 en: 19/11/05, 01:20:35 am »

si em vens a buscar en cotxe a mataro vinc xDD i si vols al dia seguent e kedo d epajareo per alla i si vols podem nar a coli o a se74do2 xDDD
i ya si vols em porto la maleta i punxem porai xDD
i si vols et porto hardcore o pitidos i em deixeu uns minutets porai.... de calentament o entre mig....  :P ke sempre va de coña cambiar de royo una mica xDDD jajaja
ke aketa semana vaig nar al se74do2 y juers.... xDD ya es la segona vegada ke hi vaig xDD i ta de coña xDD millor ke el xque jajajaja

entenem pujar puc pujari, ara transport i tal.... 12.5€ de 2 trens en anada 12.5+ en tornada, entrada al lloc aket i per una nit... no surt a compte.... entenem... si com a minim tingues tren gratis de coña pero juers.... notinc curro ni re...  :(

habera un nom per aixo... jo proposo... pera... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) melody 4 dj's, lleida's rave, nose paranoias d'akestas.... holocaust o algo aixi...

Ome pos estaria be, si vols vindre a fotre algo de hardcore i pitos. Pero hardcore del bo e!! xD avere k diu el palau, per mi si, i si a tu et va be i tal, pro avere si diuen algo ja d'una puta vegada!!!  ;)
es ke es aixo xDD per una nit... nose depen com vagi de pasta, xque al dia seguent m'agradaria nar al se74do2 o a la coli.... y nose... xDD pujaria jo sol lo mes segur :P anoser ke algu vulgui vindre xDDD
si fico hardcore... nose, hardcore d'aket import, bigger than ever, furious anger, a lo millor un bossma, alguna makineta o algo nose... jo amb 30 min em conformo xDDD :P lo mes segur ke foti tot pitos i despres dos hardcore, com per exemple... pff... hardcore state of mind, i la meva mescla ke li encanta a tot deu... xDDD ijsjisjisjis himne psicokontrol xDD jajajaja
m'encantaria pujar pero tot depen de la pasta.... :-\
Dj_Palau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palau d'Anglesola (Lleida)
Registro: 08-03-05
Facebook:
ILTRIDAX FESTIVAL™



Email
« Responder #112 en: 19/11/05, 17:46:41 pm »

Si ke puedes venir nen.... klaro.... A mi mejor.. ke el Hardcore mee enkanta.... ia si tambien puede ke venga gente de Mataro a  acampañarte.. FeSTIVaL... i si el nom enkara no esta triat... es pot canviar.. va fikeu ideees...
Dj_Palau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palau d'Anglesola (Lleida)
Registro: 08-03-05
Facebook:
ILTRIDAX FESTIVAL™



Email
« Responder #113 en: 21/11/05, 11:01:28 am »

Va xent!!

AJUDEUME... em de buscar un nom per la festa!!! no sus pasa res pel kap?... no us talleu... al = entre tots en fem n de wapo...
Ocude
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mataró
Registro: 13-10-03
My New Logo - Ocude


Email
« Responder #114 en: 21/11/05, 18:38:06 pm »

Va xent!!

AJUDEUME... em de buscar un nom per la festa!!! no sus pasa res pel kap?... no us talleu... al = entre tots en fem n de wapo...

The power of Music Vol.1 xDDD
jude anda ke al ke si la peña misma de lleida no se moja... amo apañaos.... nose vosotros sabreis, es westra fiesta.
-DJ MaXiMo-
Desconectado

Sexo: Masculino De: Lleida
Registro: 14-07-04
ILTRIDAX FESTIVAL™


Email
« Responder #115 en: 22/11/05, 01:30:57 am »

jo crec que   ILTRIDAX FESTIVAL    (la festa de la makina)  ja keda be. Tampoc es necessari fica la paraula makina al nom, aixi iltridax festival i alli al flyer fica la festa de la makina!! xD pro weno, avere si s'anima més gent a colaborar i surt algun altre nom que quedi be!!  ;)
Dj_Palau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palau d'Anglesola (Lleida)
Registro: 08-03-05
Facebook:
ILTRIDAX FESTIVAL™



Email
« Responder #116 en: 22/11/05, 10:44:56 am »

jo crec que   ILTRIDAX FESTIVAL    (la festa de la makina)  ja keda be. Tampoc es necessari fica la paraula makina al nom, aixi iltridax festival i alli al flyer fica la festa de la makina!! xD pro weno, avere si s'anima més gent a colaborar i surt algun altre nom que quedi be!!  ;)

Ya ta bien.. enga...si no no terminaremos nunca.. 1º ILTRIDAX FESTIVAL... ara el logo Maximo.. jo no el faria molt komplikat...ket sembla?
Dj_Palau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palau d'Anglesola (Lleida)
Registro: 08-03-05
Facebook:
ILTRIDAX FESTIVAL™



Email
« Responder #117 en: 22/11/05, 13:41:09 pm »

ATENCION DJ'S INVITADOS

Me hacen falta fotos vuestras.. las que querais pinchando o como sea, para meter en el cartel o el flyer de la festa... vale... sabeis mi mail... ya nos pondremos en contacto.. Y los estilos de Musica escojidos pa la ocasion....


                                                                                  ¡¡GRACIAS!!

Gent us haveis perdio?
-DJ MaXiMo-
Desconectado

Sexo: Masculino De: Lleida
Registro: 14-07-04
ILTRIDAX FESTIVAL™


Email
« Responder #118 en: 25/11/05, 23:38:28 pm »

palau!! jo ja et pasare alguna foto meva, ja demanare les fotos dels altres i te les paso!!! kuan t conectis ja parlarem!  ;)
DJ Earthquake
Desconectado

Registro: 20-08-05

Email
« Responder #119 en: 26/11/05, 11:18:05 am »

Se podra entrar amb 15 anys? ;D

Salutacions
Páginas: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 13   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |