oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 30 de juliol DjCoyote @ Marte (L'Escala)  (Leído 1017 veces)
Coyote
Desconectado

Sexo: Masculino De: KaBuL xDD
Registro: 14-11-02

Email
« en: 28/06/05, 23:55:38 pm »

Bueno família, m'acabo d'enterar de la notícia. Per mi és tot 1 plaer tornar a pujar a L'Escala, al meu poble, per liarla al puto Marte! Personalment tinc molt bones vibracions d'aquella sala dels festivals que m'he pegat xDD

Prometo posar musicón, treuré tot lo millor de les meves maletes i m'ho emportaré cap a girona xD  No decepccionaré als marcians ja que ells mai m'han decepccionat a mi 

A vere si us animeu a pujar a l'escala família akell finde, us garanteixo que el festival esta assegurat!!

Visca la puta makina famíliaaaaa!!!!
AnOnIm_69
Desconectado

Sexo: Masculino De: Castellar del Vallés
Registro: 12-12-04
SeX, DrUgS AnD DrUm & BaSS !!!!


Email
« Responder #1 en: 29/06/05, 17:17:38 pm »

on cony està el marte??????xDDD
Dj René
Desconectado

Sexo: Masculino De: Terrassa
Registro: 02-05-03
Es Bakooo !!!!


Email
« Responder #2 en: 29/06/05, 17:41:17 pm »

Ese Coyote company a ver si la lias como tu sabes tio , venga saludos desde mi casa jejejjeje  ;)
NeNiTa_ThUnD3R
Desconectado

Sexo: Femenino De: Barcelona
Registro: 17-01-05
NeNiTa


Email
« Responder #3 en: 29/06/05, 18:36:00 pm »

Marte esta en la entrada de l'escala (gerona), yendo por la autopista A-7, salida 5, no tiene perdida. la discoteka esta namas entrar en el pueblo, delante de otra llamada up6. es una masia rehabilitada i la verdad sq sta bastante bien (os lo digo con conocimiento de kausa)  ;)
|CHuPa|
Desconectado

Sexo: Femenino De: FRaNCiaaa !
Registro: 21-02-04
Con Julio & Torria ! Os kiero hijos mio



Email
« Responder #4 en: 29/06/05, 19:26:31 pm »

Oleeeeeeeeeeeeeeee ese Coyote en Marte  :D
aver si podemos bajar jijiji ke el Marte mola caxo
Somhiiiii  ;)
AnOnIm_69
Desconectado

Sexo: Masculino De: Castellar del Vallés
Registro: 12-12-04
SeX, DrUgS AnD DrUm & BaSS !!!!


Email
« Responder #5 en: 29/06/05, 20:32:13 pm »

Marte esta en la entrada de l'escala (gerona), yendo por la autopista A-7, salida 5, no tiene perdida. la discoteka esta namas entrar en el pueblo, delante de otra llamada up6. es una masia rehabilitada i la verdad sq sta bastante bien (os lo digo con conocimiento de kausa)  ;)

Graciaaaas!!!!!
Ruby_G
Visitante


Email
« Responder #6 en: 29/06/05, 21:13:35 pm »

Moltes felicitats Toni que deu ser la segona o la tercera vegada que hi pujes, per molts compromisos d'aquet cap de setmana no puc pujar pero de totes maneres que tinguis moltissima sort encara que ja se que liaras un bon pollastre, jeje.

Vinga company, una abraçada i a cuidar-se!
Coyote
Desconectado

Sexo: Masculino De: KaBuL xDD
Registro: 14-11-02

Email
« Responder #7 en: 06/07/05, 18:15:25 pm »

merci famíliaaaa!!! la veritat és que en tinc moltes ganes de liarla al marte i m'enportaré l'artileria pesada alli dalt j0asj0asj0as. a més és que em trobo cm a casa xque els gironins son una gent de puta mare, uns fiesteros i la lien molt a la pista, i a mi això em posa com una motoo xD

us espero el dissabte 30 familia per liarlaaaaaa!!
annie
Desconectado

Sexo: Femenino De: Barcelona
Registro: 15-11-04
aNNie & MiRi friends 4eVeR ¡¡¡¡LoCuRaS MiL!!!!


Email
« Responder #8 en: 26/07/05, 23:11:37 pm »

ieeee! coyoteeeee!!

allà hi serem... i tant! alcoholitzats i disfrutant d la sessió q segur k et marcaràs!

un saludo al camarer boig d la barra d dins, i a tots els k dissabte serem allà botant i disfrutant d la nit!!!!

petons!!!!!!!!!!!!!!
DjToLo
Desconectado

Sexo: Masculino De: barcelona
Registro: 21-11-03


Email
« Responder #9 en: 26/07/05, 23:43:14 pm »

marikaaaa mucha suerteee y aver si lias un buen pollastree!!! intentaree pasarmee por hay!!!porke estare en palamosss aver averrr!! ;)
xquesiano04
Visitante


Email
« Responder #10 en: 27/07/05, 00:56:49 am »

merci famíliaaaa!!! la veritat és que en tinc moltes ganes de liarla al marte i m'enportaré l'artileria pesada alli dalt j0asj0asj0as. a més és que em trobo cm a casa xque els gironins son una gent de puta mare, uns fiesteros i la lien molt a la pista, i a mi això em posa com una motoo xD

us espero el dissabte 30 familia per liarlaaaaaa!!
en girona diria q es dond mas makineros ahi y dond mas se vive la makina.Y q conste q no soy de girona, pero alli no se han vendido tanto al house como en barna u otros laos.
Páginas: [1]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |