MAKINA > MAKINA: GENERAL
BARÇA ! !
<< < (82/88) > >>
Krlos:

--- Cita de: MaKiNa_CaT en 22/05/05, 23:30:15 pm ---
--- Cita de: Krlos en 22/05/05, 23:24:31 pm ---coyote: no e podido resistir la tentacion ;) :-*

--- Fin de la cita ---

sobrava molt aquesta imatge ...

--- Fin de la cita ---
uix a desaparescut ;)
xro kien ajos pica ajos come e!
bnga wen royo
MaKiNa_CaT:

--- Cita de: Krlos en 22/05/05, 23:34:54 pm ---
--- Cita de: MaKiNa_CaT en 22/05/05, 23:30:15 pm ---
--- Cita de: Krlos en 22/05/05, 23:24:31 pm ---coyote: no e podido resistir la tentacion ;) :-*

--- Fin de la cita ---

sobrava molt aquesta imatge ...

--- Fin de la cita ---
uix a desaparescut ;)
xro kien ajos pica ajos come e!
bnga wen royo

--- Fin de la cita ---

=ment tu estas atacant contra molta gent que si k tenim un sentiment cap a Catalunya k altra gent no el te... em sembla trist x la teva part

l'altre imatge, k vols ket digui... k pasa k els fatxes poden oprimirnos i nosaltres em d star callats? prouta cosa fem ja k no+ dialoguem... massa democracia hi ha en akest putu país
javidurcal:

--- Cita de: SoLDe en 15/05/05, 03:36:32 am ---OEOEOEOOEOEOEOE VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!!!!!

CAMPIONNNSSSSS CAMPIONSSSSSSSS

deu meu com s'ha liat a banyoles, mai ho havia vist xDDDDD

ara a escoltar rac1 fins a les 6

--- Fin de la cita ---
soy del barcelona a muerte pero esto es lo que me hace sentir un poco de verguenza.que el barça tenga seguidores por to españa y tol mundo y no publicar que la liga española la ganao el barça en cataluña y no en españa!tu te crees el cartel que hubo el dia del madrid en el nou camp
CATALONIA IS NOT SPAIN... :-X :-X :-X
en fin pensamientos los hay como colores...
CHARLi_82:
Estoy hasta las pelotas de que siempre se acabe hablando de política. ;D
CaRlOs_:
el lema d vuestro ekipo ya lo dice..."més k un club..." x desgracia mxos aficionados no saben diferenciar el futbol de la política, y en algunos casos ni en la makina kmo se ve x aki :-\ :-\.
Es penoso k 1jugador d futbol profesional para celebrar 1títiulo tenga k llevar la "estelada" (1º pk ya se mezcla politica, 2º [vomitar] [vomitar]... :-\). Todo lleva a lo mismo...catalunya independent...PENOSO
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa