| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| BARÇA ! ! |
| << < (73/88) > >> |
| CHARLi_82:
Cada dia estoy mas convencido de que Solde y Makina_Cat son diputados de ERC y que están aquí captando a la juventud. Tema en el que entrais, tema que acaba en política. XD |
| monozito:
--- Cita de: CHARLi_82 en 20/05/05, 17:18:34 pm ---Cada dia estoy mas convencido de que Solde y Makina_Cat son diputados de ERC y que están aquí captando a la juventud. Tema en el que entrais, tema que acaba en política. XD --- Fin de la cita --- xDDDD Ya ves |
| MaKiNa_BaJa:
--- Cita de: <<TORPEDO!>> en 20/05/05, 17:12:16 pm ---www.solopolitica.tk Comparar el nazismo con la ideologia independentista catalana me parece, con perdón, de gilipollas. --- Fin de la cita --- Por eso Terra LLiure no mataba... Ni ERC se organiza al puro estilo Borroca en comandos de asalto como las SA de Rohm ::) P.D: Comeme la polla, pero con perdón amigo ;D |
| MaKiNa_CaT:
--- Cita de: CHARLi_82 en 20/05/05, 17:18:34 pm ---Cada dia estoy mas convencido de que Solde y Makina_Cat son diputados de ERC y que están aquí captando a la juventud. Tema en el que entrais, tema que acaba en política. XD --- Fin de la cita --- company, molts cops jo no començo. i per fer-te veure q estas convençut d'una cosa totalment falsa, no soc diputat d'ERC ni polles en vinagre. Quan hi hagin polítics com varen ésser Macià i Companys, llavors en parlarem. PD: no feia gracia la broma, xo wenu, visca la makina noi |
| CHARLi_82:
--- Cita de: MaKiNa_CaT en 20/05/05, 20:36:30 pm --- --- Cita de: CHARLi_82 en 20/05/05, 17:18:34 pm ---Cada dia estoy mas convencido de que Solde y Makina_Cat son diputados de ERC y que están aquí captando a la juventud. Tema en el que entrais, tema que acaba en política. XD --- Fin de la cita --- company, molts cops jo no començo. i per fer-te veure q estas convençut d'una cosa totalment falsa, no soc diputat d'ERC ni polles en vinagre. Quan hi hagin polítics com varen ésser Macià i Companys, llavors en parlarem. PD: no feia gracia la broma, xo wenu, visca la makina noi --- Fin de la cita --- Que ranci, nanu. :-\ |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |